dimpel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Amfy, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ons meisje heeft eeen dimple precies tussen haar billen. nu heeft de kraamverzorgster er niets op uit gedaan en de vk heeft haar verder niet meer na gekeken. maar nu was ik dus opzoek naar info en kom tot de conclusie dat het een verborgen openrug kan zijn:$ ik snap dus ook niet dat er niet verder naar gekeken is.

zijn er meer mama's hier met een kindje met een dimpel en wat was daar de uitslag van.

we mogen maandag weer naar de arts er waarschijnlijk gaan we weeer een medische molen in omdat ze dan een echo en scan krijgt pfff

2. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is precies een dimple/dimpel? Heb geprobeerd te googlen, maar is me nog niet helemaal duidelijk. Is dat zo'n V boven de bilplooi?

3. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Is dat zo'n blauw rond vlekje?

Ik ken een jongetje met zo'n vlekje en ze zeiden dat dat idd te maken kan hebben met Spina Bifida maar in zijn geval was er niets aan de hand en liep hij zelfs al met 10 maanden.

4. Wereldjongetje

27 jan 2011
    88
    0
    0
    Wat is er weinig bekend over een dimpel hè? Mijn zoontje heeft het ook! Toen hij geboren werd in het ziekenhuis zei een arts...hè een dimpel maar verder kregen we niets te horen! Thuis nog eens Zitten kijken en vonden het ook maar een raar plekje! Kraamverzorgster kende het niet eens! Internet er ook bijgepakt en dat maakte me een beetje bang...
    Is de dimpel dicht? Zie je gewoon huid? Dan Is er niets aan de hand! Wij hebben verder geen onderzoeken laten doen omdat het dus dicht zat en er dan dus niets aan de hand is!
    Alleen de billen afvegen is soms lastig! Het blijft er ook lekker tussen zitten!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey ja het is net een tweede poepert haha zo laag zit hij echt tussen de billen in.
    naar mijn idee is het dicht maar hij is wel wat diep.

eigenlijk stom dat er niet verder naar gekeken is juist omdat het toch wel belangrijk is om te weten!het is echt een deukje in de huis heel stom

6. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Mila heeft ook een dimple. Ze is 4,5 week te vroeg geboren en heeft dan ook 2 weken in het zh gelegen. In het zh wou de kinderarts het toch laten nakijken dmv een echo. Uoteindelijk bleek dat alles prima in orde is met haar rugje. De kinderarts vertelde dat t redelijk vaak voorkomt maar vaak niks is... Ik heb t zelf ook, heb ik na mila's geboorte ontdekt..

7. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Mijn beide kinderen hebben het en daar is niks mee aan de hand! Komt dus wel goed!

groetjes Ylona

8. misa

misa Niet meer actief

Heej.. Ik wist niet wat het was tot ik dit lees..! Mijn zoontje heeft een klein deukje vlak bij/boven zijn bilnaat. Ik zie het einde, het is ook echt geen gaatje. Mijn zoontje ontwikkelt zich goed, dus ik neem aan dat er niets aan de hand is.
    Maar ik wist dus niet dat het meer kon betekenen.

Is het bij jullie dochter echt een gaatje? Sterkte met de onderzoeken en het afwachten.

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

volgens mij is het geen gaatje tenminste naar mijn inzich is het dicht.

10. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Mijn oudste dochter heeft het ook en ikzelf ook!
    Het is eigenlijk niet echt iets om je zorgen over te maken. Pas als het echt open lijkt kan het een verborgen open ruggetje zijn. Maar je kleine is helemaal onderzocht en de KA ziet dat echt wel!

Deel Deze Pagina