Waterpokken of warmtebultjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LuckyMommy, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hoi meiden,

Ik vroeg me af of dit waterpokken zijn bij mijn zoontje?
    Of warmtebultjes? Hij is verder goed te pas en merk niks aan hem.
    Ik ben zelf 27 weken zwanger en heb nog nooit waterpokken gehad en hoorde dat dit gevaarlijk kon zijn,, dus kan iemand mij vertellen of dit op beginnende waterpokken lijken?
    Mijn zoontje is 14 maand oud.

Bedankt!
    waterpokken.jpg

waterpokken 2.jpg

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik zou even afwachten of er blaasjes op komen. Als er blaasjes op komen, heb je grote kans dat het de waterpokken zijn.

Ik weet alleen niet helemaal hoe het zit als je als volwassene nog nooit waterpokken gehad hebt, wat je dan moet doen.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'baby en dreumes'

4. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    even goed opletten dat het geen rode hond is, want dat is gevaarlijk tijdens de zwangerschap. Als het goed is ben je hier zelf wel tegen geent, maar weet niet hoe dat dan zit eigenlijk. of het nog wel overdraagbaar is op de baby.

5. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Stel dát het waterpokken zijn (dat kun je later pas goed zien alles er blaasjes ontstaan), dan ben je misschien al besmet. De waterpokken zijn namelijk al enorm besmettelijk vóór de eerste plekjes verschijnen. Ik zou dus voor de zekerheid even langs de huisarts gaan. Het kan voor jou (de baby) idd gevaarlijk zijn, maar met medicijnen ook goed te behandelen.
    Succes!

Deel Deze Pagina