adem in, adem uit, sommige mensen kunnen niet lezen Je hoeft je niet te verdedigen hoor, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik 18 euro voor wat je krijgt niet echt goedkoop vind. En je kunt het prima van te voren maken, dus als jij je daar prettiger bij voelt, moet je dat gewoon doen!
@ lady Mary, nee stamppot is wel wat enthousiast hahaha Dat ziet er goed uit maar helaas niet in Overijssel. Krijg net een reactie van een bedrijf die 11 euro vraagt, dus ik zal het aan m'n vriend voorstellen als hij thuis is. Dit is wel zonder drinken. @ annelie, wel een diner ja, tapas is heerlijk, maar ik denk dat we aardig wat tapas nodig zijn om ieder zijn buik te vullen. Althans als we uit eten gaan in een tapas restaurant eet je gauw 4 a 5 tapas gerechten p.p @ allesofniets, een boel gaan we dan inderdaad van te voren maken. Schoonouders hebben een hoop koel mogelijkheden en vries mogelijkheden dus dat kan zat Haha jij hebt het ook gered dus moet het mij ook lukken. Hier ook alleen opa's en oma's, vaders en moeders en broers en schoonzusters. En mijn moeder wil ook wel helpen dus sls wij foto's maken kunnen hun het vast neerzetten. Ik zal idd de keuze wat beperkt gaan houden, gewoon genoeg en lekker maar niet dat iedereen een half uur twijfelt.. Verdedigen is zwaar irritant, vooral als je al wat prikkelbaarder bent @mamabri, thanks! Ik doe mijn best haha Ik vind 18 ook teveel, nu die 11 is nog leuk maar toch nog ff kijken denk dat ik voor het zelf maken ga, bedankt!!
Het is ook prima te doen, zoals jij het net schreef, (broodjes op laten halen, of laten bezorgen, doen de meeste bakkers ook wel) Het meerendeel is makkelijk een weekend (of 2) ervoor te doen en in te vriezen.
Ik heb het idd gered! Makkelijk zelfs, dag van te voren alles in schaaltjes (hagelslag enzo) en beleg op schalen gedaan. Alles stond klaar.. Stiefvader heeft sochtends het brood opgehaald. Prima, zou het zo weer doen. Was gezellig en leuk, gewoon zoals wij zijn, lekker nuchter hahaha.
Zo zien wij het ook, dat is echt zo ons! Denk dat ik m'n pa vraag voor het brood, hij komt er toch langs, kan het zo mee
11 euro klinkt al een stuk beter Moet je zelf uitrekenen en afwegen of je met boodschappen veel goedkoper uitkomt. En drinken gewoon zelf kopen natuurlijk! En iemand zei het al: koffie en thee is vaak een druk moment, wat handig is, is wanneer je 2 personen vraagt (bijvoorbeeld het 16 jarig buurmeisje met een vriendinnetje en die dan een leuk cadeautje te geven) die helpen overdag, zo hebben de gasten echt bruiloft en hoeven ook zij weinig te regelen.
Dat is inderdaad nog wel een slim iets om te doen Ik zal dit weekend eens een lijstje maken met boodschappen en kijken wat het kost en zo berekenen wat dan goedkoper is. Scheelt dat ik het gehakt al niet hoef te kopen, dat is gratis Ik wil de gasten ook zo min mogelijk belasten die dag, das ook niet gezellig
Ik bedoelde niet dat je gaat koken in je trouwjurk, maar dingen pakken. Zoals schalen, borden enz. Het gaat allemaal wat lastiger, zeker met een hoepeljurk. Maar goed, ik heb een smalle keuken en had een wijde trouwjurk. Het was echt bedoeld als een goedbedoelde tip. Als je voldoende hulp hebt, waar je op kan rekenen. En iedereen weet zijn taken, dan moet dan toch makkelijk kunnen.. Kwestie van Goed voorbereiden. Bovendien de eters zijn de mensen die het dichtst bij jullie staan, het hoeft niet helemaal zo deftig. Als het maar bij jullie past. Trouwens op welke.nl staan ook altijd leuke hapjes tips of leuke items voor je bruiloft.
Gewoon lekker doen wat jullie willen! Ik zou idd meer dan een soep maken, kunnen de mensen kiezen wat ze willen. Verschillende soorte brood(jes) (wit en bruin), een aardappelsalade, een vleessalade en een vissalade. Lekkere saté maken met pindasaus. En wat al genoemd is gewoon vleeswaren op een schaal en wat zoetigheid erbij voor wie dat wil. Als je nog andere warme hapjes wilt zou je ook ragoutpasteitjes kunnen maken (gewoon ragout uit een blikje en van die bakjes die even in de oven moeten). Ook kun je misschien gevulde eitjes maken (kan ook de dag ervoor; de vulling in een bakje, de halve eieren in de koelkast; voor het serveren de vulling erin, takje peterselie en snufje paprikapoeder erop en het ziet er prima uit!)
Wraps zijn ook erg leuk en lekker om erbij te zetten. Foccacia brood vind ik zelf ook altijd zo'n topper.. Heerlijk van smaak en ziet er ook heel gezellig uit.
Bbq vind je niet leuk? Kijk eens op az BBQ. Wordt gebracht incl servies en alles wordt weer vuil opgehaald. Ideaal en niet duur.
Je moet doen waar jullie je goed bij voelen. Wij hadden een super dag. Met een beetje hulp lukt het echt wel! Ik kom zelf uit een familie die niks om grote feesten geeft, wij zelf ook niet. Dus bij ons was dit een super oplossing. Daarnaast vind ik 18 pp catering best prijzig! Maar ik ben een vreselijke krent op dat gebied.
Een bbq is opzich wel leuk, mits het leuk geprijsd is, ik vind 11 dan wel de Max incl salades enzo.. Haha ik vind 18 ook veeeeel te veel en zou dat er nooit voor betalen.. Ik slaap er nog een nachtje over
Hoe meer mensen je hebt hoe goedkoper het is. Als jij naar een slager belt met de vraag wat een bbq moet kosten voor bijv 30 personen dan kan dat hier gewoon voor 7-10 euro p.p. incl salades en brood. Het ligt ook een beetje wat jij allemaal op je bbq wil voor vlees. Hoe meer soorten, hoe meer biefstuk en dat soort spul hoe duurder het wordt.
7 a 8 euro gaat me hier niet lukken, minimaal 11. Ik ga het lekker zelf doen, scheelt aardig wat geld en ik kan zelf bepalen wat ik wil Bedankt dames, deze kan dicht