Wie kan mei helpen? Ik had vliegtickets om naar Oostenrijk te vliegen, maar door corona ging dat niet door. Ik had via cheap tickets geboekt bij KLM. Als ik mijn tickets claim bij klm zeggen ze dat ik bij cheap tickets moet zijn en als ik het bij cheap tickets doe zeggen ze dat ik bij KLM moet zijn! Ik word hier zo moe van.
Je hebt aan cheaptickets betaald, dus het lijkt mij het meest logisch dat je daar je geld terug moet krijgen. Het is wel heel onduidelijk allemaal, mijn zus had ook problemen met de tickets van haar zoon, het is waardeloos dat ze allemaal naar elkaar wijzen en niemand bereikbaar is.
Ja is echt irritant. Bellen lukt helemaal niet en als je mail duurt het 2 maanden voordat je antwoord hebt. Voor de terugreis had ik bij Wizz air geboekt. Die nam uit zichzelf contact met mij op voordat ik moest vliegen en ze gaven het bedrag plus 10 procent terug in een te goed bij hun. Dat vond ik heel netjes. Ik begrijp dat ik daar ook mag eisen dat ik geld wil, maar omdat hun zo snel en netjes waren laat in het zo.
https://www.cheaptickets.nl/updates Ze geven zelf aan dat zij het geld voor je terugvragen bij de maatschappij. Dus je moet CheapTickets aanspreken. Mits je vlucht geannuleerd was door corona. Ik weet niet hoe het zit als je zelf geannuleerd hebt.
Top. Ik heb het gelijk na cheap tickets door gestuurd, maar ja zal wel weer 2 maanden duren voordat ik iets hoor
Chea tickets is inderdaad je ‘reisbureau’ en helaas moet je dit dus via hun claimen/regelen. Hoor hier om me heen ook verschillende, niet zo positieve, verhalen over cheap tickets. Dat ze slecht bereikbaar zijn, continue doorverwijzen/ afschuiven, terwijl zij als ‘reisbureau’ dit moeten afhandelen. Hoop dat je snel antwoord en duidelijkheid hebt!
Heel vervelend natuurlijk maar die bedrijven worden allemaal overspoeld door annuleringen, terugbetaal verzoeken etc. Heel vervelend dat het zo lang duurt maar ik vraag me af in hoeverre je ze dat kunt aanrekenen nu in deze tijd. Onwijs fijn dat je van de andere maatschappij al wel bericht hebt, maar als ik het zo om me heen hoor zijn dat de uitzonderingen..
Oei hier ook niet zulke goede ervaringen met cheap tickets. Wij hadden via hen tickets bij Bangkok airways geboekt en die hadden zelf al met ons contact opgenomen dat ze cancelden en binnen 2 weken het geld terug betaalden. Dit ging helaas wel naar cheap tickets en nu, 3 maanden later schuiven ze het nog steeds af. Wij hadden gelukkig met creditcard betaald en nu via hen het geld al terug gekregen. Mijn tip is dan ook als je via creditcard of Paypal hebt betaald hen aanschrijven!