Ook zo iets, heb ik haast dan zit alles tegen op de weg: tractors, rood stoplicht, oud vrouwtje op de weg met een gangetje van 60 ga zo maar door. Dat heb ik nou nooit als ik geen haast heb!
pff bij de kassa ja.. word er voorgedrongen door iemand van in de 80 die net doet alsof die mij niet ziet staan, ik knal me spullen de band op en zeg nog hardop.. ja hoor meneer u mag best voor.. als u het netjes vraagt.. pfff soms:x en geen toeval... of juist heel erg.. soms pak ik ineens de telefoon op en dan gaat ie over! zo vaak gehad!blijft awkward!
Hahaha, ja soms heb je van die dagen... Vanmorgen hadden de ukkies kerstontbijt op de creche, dus ik wilde ze deze keer op tijd afleveren... Het begon al vannacht of nee, eigenlijk gisteravond. Ik dacht eindelijk weer eens even met Lieze in het grote bad. We liggen lekker te badderen, waarbij ik haar vlak voor we eruit gaan nog even aanleg. en Wat doet madam: pffffftttttttt ja hoor, dikke gele spuitkwak in het bad... Dus konden we ook nog douchen... Vervolgens werd ze vannacht 2x wakker, anders altijd maar 1x... ik had de wekker gezet op 7 uur (nee mijn kids zijn niet mijn wekker), werd ik pas 8min later wakker van mijn wekker die dus al 8 minuten aan het afgaan was. Op hetzelfde moment stormt mijn man de slaapkamer binnen, had iets te lang in bad gelegen (hij past niet onder de douche, te lang) en was nu te laat voor zijn lift naar zn werk. Wil ik gaan douchen, is de fles douchespul leeg... Vervolgens maak ik meike wakker, heeft ze in bed geplast. Dus kon ik haar eerst douchen (en vergeet het bed af te halen, want ik wilde oh zo op tijd zijn... ). Daarna femke wakker maken, heeft ze zichzelf ondergepoept... dus ook zij onder de spuit. Ondertussen komt een van de oudsten dat ie zijn bekers niet kan vinden... De oudsten de deur uitgewerkt (is het inmiddels 8 uur). Lieze uit bed gehaald, gevoed en hup! Spuugt ze alles er weer uit... dus lieze schone kleren aan en weer voeden... ondertussen loopt Femke te miepen want die heeft honger. Is eindelijk iedereen in jas en schoenen en de twee kleinsten in de wagen, begint het te regenen... dus regenhoes om de duowagen, scheurt ie... maar goed, uiteindelijk komen we om 5 over 9 op de creche aan...
Ik bedenk mij dan maar.. ach het zal een reden hebben. Laatst wilde mijn man in de auto stappen om naar zijn werk te rijden.. voel ik me ineens onwel worden, dus ik bel hem dat ie even terug moet komen omdat ik mij totaal niet goed voelde. Hij weer uit de auto, in huis. Na 2 min zei ik, nu gaat t wel weer en je kunt weer gaan. En hij rijdt weg, belt ie mij op zijn werk zegt ie 'misschien maar een geluk dat ik later weg ging want er was een ongeluk gebeurd op de kruising' en dat was echt toen net gebeurd..
je kan de dreef nemen tussen de faunabuurt/bloemenbuurt. Maar dan moet je eraf bij tussen de vaarten, of via de A6, en de a6 sta ik altijd in de file zodra ik erop rij. De dijk kan ik niet over met mn auto
Haha, dit is toch ook wel heel toevallig: Deel satelliet komt neer in Kosmonautenstraat - RTL Nieuws.nl
dingen die toeval zijn of niet tja ik ken er wel een paar maar het meest bijzondere is bij ons in de familie mijn vader overlijd op een donderdag mijn oudste zoon is geboren op een donderdag mijn oma overlijd op een donderdag mijn jonfste zoon is geboren op een donderdag zo is er bij ons in de familiew bijzonder dat vele dingen gebeuren op de donderdag met de laatste zwangerschap leefde ik dan ook echt naar de donderdag want tja dan zal de bevalling wel beginnen en het was ook zo
In Almere hebben ze toch de groene golf ? Als je continue een bepaalde snelheid blijft rijden, heb je altijd groen mee Maar ik heb zoiets dus altijd met boodschappen.. altijd als het tijd is dat ik weer iets aan moet vullen.. is het spontaan uitverkocht.. van Pasta Choca Beregoed tot chocomelk (de enige echte) en van toiletpapier tot kattenbakgrit.. Ik weet zeker dat ze het erom doen!!