Ik heb ook elke week wel een snee/blaar/buil/blauwe plek hoor... Ik ben echt niet stupide. Alleen een tikje druk en onhandig.
1 ik werk met messen en als je er 3 in je handen hebt gaat het geregeld mis dus niets 2 ik ga nooit naar de huisarts met iets kleins 3 domme opmerkingen? lees je eigen berichten een terug IWAB
Toen ik nog leerde voor kok ( en later werkte als kok ) Sneed ik per dag wel 5x in mn vingers hoor.. Is niks doms aan. 't zelfde als een kapster die in dr vingers knipt.. Ondanks dat ze al 20 jaar kapster is..
Ik! Dan maar vrij stupide, maar op mn werk werk ik vaak met messen en dozen, geheid dat er dan s een scherp randje langs mn vingers gaat Heel toevallig deze week niet Ontopic, nee ik ga altijd naar de huisarts als ik denk dat het niet vanzelf geneest/verdwijnt
Het ging mij niet om het infectiegevaar, jij zei dat elke week een snee stupide is. Ik zeg, dat ik elke week wel iets van die aard heb. Het maakt toch niet uit wat dat is? Gebeurt allemaal hetzelfde, onhandigheidje. En builen hebben misschien geen infectiegevaar, maar ik heb al meermaals een hersenschudding gehad dus aangenaam is het niet.
oja ik verband me zelf ook nog wekelijks gister nog door een overschaal uit de over te halen. gewoon een beetje lomop mijn mij hbo opleiding
Waarom stel je dan de vraag 'dingen die je eigenlijk aan de dokter moet overlaten' IOVST (en ja.. met de nadruk op de B in mijn geval )
nee zeg! hier geen gedokter. Het zal maar net effe verkeerd gaan, kun je alsnog naar de ha of de seh. De dokter heeft er meer kijk op en weet misschien wel betere manieren om iets te verhelpen.
Zulke dingen zoals wratjes wegsnijden doe ik niet. Wel splinters uit mijn vingers halen, maar dat doet volgens mij iedereen wel zelf. Nee, ik zou braaf naar de dokter gaan, las het nodig mocht zijn.
Ik heb mij 1x in mijn vingers gesneden toen ik in mijn studententijd wel even zelf een likdoorn zou verwijderen met het puntje van een nagelschaartje. Dat lukte dus niet (duh) en het had niet veel gescheeld of mijn teen moest geamputeeerd worden. Ik had bloedvergiftiging en een ontstoken voet opgelopen en heb weken aan de ab gezeten. Ik heb er wel van geleerd; druk nog net zelf een puist uit en voor alle andere uitsteeksels aan mijn lijf breng ik graag een bezoekje aan de huisarts!
jeetje cygnet2 ik schrik eigenlijk een beetje van jou reactie. heb ik iets gemist ofzo ?? ik lig hier helemaal dubbel als ik lees wat sommige vrouwen toch allemaal doen (net zoals met dat spiraaltje geweldig toch) en dan lees ik opeens jou reactie pas toen viel mijn mond open van verbazing . waarom nou zoiets posten? dit is toch gewoon een lekker luchtig topic waar je gewoon lekker kan lachen enzo ? begrijp gewoon niet waarom het nodig is om meteen zo fel te reageren. wou het gewoon even kwijt en zeg dit NIET om ruzie te maken.
kan ook aan mijn hormonen liggen hooooor haha zoek namelijk de laatste tijd overal wel wat achter ahah sorry
Ik doe niet heel veel zelf (ben daar echt te schijterig voor ) Wel haal ik zelf splinters uit m'n lichaam of verwijder ik eelt. Maar meer toch echt niet