Gadver...de rillingen lopen over mijn rug bij het lezen van jullie verhalen... Nee hoor, hier wordt niet zelf gedokterd. Ben wat dat betreft een watje en ga gewoon naar de huisarts. Wat Wilma zegt, een splinter eruit halen of sneetje verbinden ok. Maar ik ga niet zelf lopen snijden in weet ik veel wat. Je weet nooit hoeveel aders er door een gebied lopen...
jemig joh!!! Ik check de mijne trouwens nooit....denk dat ik het ook maar ff laat voor wat het is anders sta ik straks ook mooi te kijken!!
Mijn huisarts heeft hem toen gezet en ivm dat de touwtjes soms weg raken en je mirena dan los kan gaan zitten en zich vast in je baarmoeder nestelen zei hij tegen mij dat ik het in de gaten moest houden,, maar ach na dit kindje ga ik het ook niet meer checken beetje duur die dingen in de prullenbak!
Iehlll wat een vieze verhalen! Dat jullie dat durven zeg! Ik doe niet zelf doktoren maar ik doe gewoon helemaal niks. Ik doe er zelf niks mee en ga niet naar de dokter en dan uiteindelijk na een aantal weken heb ik geen keus en dan zegt hij dat ik veel te lang heb gewacht..
Dagelijks. Gisteren nog mn eigen been geamputeerd en dichtgebrand nadat ik klem zat in het klimrek op het schoolplein. Ondanks dat ik elke dag klim.
Hoezo? Klim al weken zonder armen nadat ik vast ben komen te zitten in het prikkeldraad van het Bisonhek bij het wildpark, dus 1 been minder moet ook lukken.
heb niet alles gelezen, ben ik nog van plan Maar mijn voeten bestaan eigenlijk alleen maar uit eelt, niet te geloven zoveel, vind het zelf niet bepaald aantrekkelijk/smakelijk En dat eelt aan de zijkant van m'n grote teen heb ik wel eens weg geknipt/gesneden. En idd ook ontstoken talgklieren/ingegroeide haren in m'n lies/rond m'n schaamstreek ga ik ook lopen pulken met een pincet. Meestal knijp ik er een keer keihard in, zodat ik hem open haal en al die rotzooi eruit komt Ik ben er 1x mee naar de ha geweest omdat die toen zo extreem groot was en pijn deed. hij heeft er toen een snee in gemaakt, en dat kan ik zelf ook wel
Nog niet, maar mijn oudste heeft al een paar keer zijn Elleboog uit d kom gehad, waaronder vorige week waardoor we ons dagje Efteling moesten afbreken Bij de EHBO klikken ze hem er zo in, en dan is het gelijk goed. Nog 1 keer en dan leren die artsen me maar hoe ik het zelf moet doen.
Niet bij mezelf, maar vroeger toen ik hamsters had, was er eentje die vaak een ontstoken bult onder zijn oog had. Eerste paar keer iedere keer mee naar dierenarts, tot ik hem vroeg of ik het ook zelf kon doen (open snijden of prikken en dan leeg knijpen, zoals je ook een puist uitknijpt, gatver, zie het nog zo voor me, hahahaha)
Aderlaten. Ik doe het regelmatig zelf als er weer één of andere kwaal opspeelt. Helaas kan het nog wel eens uit de hand lopen als ik niet snel genoeg kan hechten (is soms lastig met één hand). Misschien tóch de volgende keer maar naar de dokter... Kan ik meteen vragen wanneer dat gat in mijn schedel nu eindelijk eens gaat helen. Die had ik geboord toen ik laatst zo'n last had van migraine...
ik heb ook last van wild vlees. (kleine witte puntjes) onder mijn oog, in mn nek en boven mn borsten.. toen ik daar 1x voor naar de huisarts ben gegaan, zei hij zelf tegen mij dat ik dat makkelijk zelf thuis weg kon knippen.. (moet wel vermelden dat ik echt een hele oude. ouderwetse. huisarts had.. hij is nu ookal een jaar met pensioen) dus ik ga daar ook niet meer voor na de huisarts..
Tja, hier ook voornamelijk de ingegroeide haren in de schaamstreek enzo, zorgen dat de troep er uit is, en vervolgens aan het kloten met een naald om zo'n haar er weer uit te krijgen. Tijdens vorige zwangerschap een keer een flinke ontsteking door laten prikken door m'n vriend, gezellig op zondagochtend (ik kon niet eens meer naar de wc zonder dat 't pijn deed, ondanks dat je dan in een gat 'zit'. En een poosje terug een abces achter m'n verstandskies zelf doorgedrukt. Had er onwijs last van, dus maar wat aan blijven drukken enzo, tot ie knapte. Echt met mesjes enzo in de weer doe ik dan weer niet, al moet ik nog wel ergens een scalpel hebben liggen. Oh, en hier nog iemand die zich regelmatig snijdt/brandt. 1 keer per maand sowieso wel, beetje afhankelijk van hoe vaak ik kook/bak en hoe vaak vriendlief kookt
HAha jaa mijn kapster zat van de week ook te vertellen dat ze zich bijna elke dag wel in haar vinger knipte (ze liep even weg en kwam terug met een pleister haha, ze had zich dus geknipt. Gelukkig was mijn haar nog steeds blond en niet rood)