dingen die je eigenlijk aan de dokter moet overlaten.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik zou de dokter bellen! :p

Ingegroeide teennagel eruit halen doe ik wel bij mezelf... verder nooit veel last van gekke dingen.

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ingegroeide teennagel haal ik er ook zelf uit :p
    Hij is twee keer behandeld door de huisarts (ook nog eens 2 verschillende artsen) en twee keer hebben ze er een stuk afgesneden/geknipt en kwam het terug en liep ik weer mank.
    Uiteindelijk dus maar laten groeien en elke dag met een pincet weer mijn teennagel uit mijn teen halen en zorgen dat hij weer verder kon groeien, nu laat ik hem gewoon iets langer zodat hij niet meer in groeid.
    Gevolg van twee vergeefse ingrepen is wel dat het stuk wat weg was en weer terug is gegroeid los zit, dus mijn nagel zit voor een kwart gewoon los op mijn teen, waar hij normaal wel vast zou zitten ;)

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan kun je er beter een touwtje omheen binden. Dan sterft het na een paar dagen pijnloos en bloedloos af :D.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.990
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ingegroeide haren en bijbehorende ontstekinkjes losik ook gewoon zelf op. Ik neem toch niet aan dat er mensen zijn die daarvoor naar de huisarts gaan? Want dan is het geen wonder dat de zorgkosten zo hoog zijn!
    Stukje wildvlees afknippen vind ik ook niet echt schokkend. Ik zou het zelf kunnen doen als ik me er erg aan irriteer en het op mijn werk te druk is om naar de huisarts te gaan.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik meestal voordat ik naar de huisarts ga al een redelijk beeld heb van wat er aan mankeert en wat eraan te doen is. Maar dat zeg ik niet gelijk tegen de huisarts, laat hem zelf maar denken voor zijn geld. :D maar onze arts geeft je als het kan graag de keuze hoe hij iets aanpakt en dan weet ik in ieder geval al wat ik wil. ;)

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zoveel last heb van dingen.
    Een wratje op mijn knie maar dat is makkelijk op te lossen met spul van de drogist.
    En een pukkeltje haal ik ook zelf weg

Deel Deze Pagina