Maar het stiekem wel zou willen doen: 1. Ik weet niet wat jou probleem is maar ik wed dat het moeilijk is om uit te spreken. 2. Ik zie dat je speciaal tijd hebt vrijgemaakt om jezelf publiekelijk te vernederen. 3. Ik zal proberen vriendelijker te zijn als jij probeert slimmer te zijn. 4. Het klinkt als nederlands maar ik kan geen woord verstaan van wat je zegt. 5. Ik begrijp wat je zegt maar het blijft jou schuld. 6. Ik mag jou wel. Je herinnert me aan de tijd dat ik jong en stom was. 7. Ik heb meer dan genoeg talent en visie. Het interesseert me gewoon geen bal. 8. Zie ik eruit als iemand die begripvol is? 9. Als ik een stok weggooi in richting van de deur, ga je dan weg? 10. Ik probeer me je in te beelden met een persoonlijkheid. 11. Ik dacht eerst dat ik een carrière wou maar nu blijkt dat ik gewoon een salaris wil.
heb geen idee... zat te googlen naar een kado voor mn baas en kwam bij "kantoorgeintjes" uit en daar stond deze lijst hahahahaha
Lol dat zei ik op de middelbare school altijd. Ik had altijd redelijke goede punten, geen studiebol maar eigenlijk was de opleiding iets te gemakkelijk voor mij. Daar komt bij dat ik redelijk onzeker was over mezelf en dus altijd vreesde voor een onvoldoende hoewel ik die bijna nooit haalde. Als ik dan mn punten kreeg zeiden ze altijd 'zie je wel, je hebt weer goede punten! Je bent gewoon slim!' en dan zei ik altijd 'ik ben niet slim, jullie zijn gewoon dom'
Ik zeg alles.. Oke, ik ga niet bij een sollicitatie zeggen: Wat heb jij nou op je harses? Een vogelnest? Maar.. zodra ik mij erger of iets kwijt wil (negatief, maar ook positief) dan zeg ik dat gewoon. Ik vind het wel gevatte opmerkingen trouwens!
Jeeeeetje Wat vervelend dat er bij je is ingebroken. Niet???? Oh ik dacht echt dat je scheerapparaat gejat was
Gister zei een jongen in de bus tegen een vriendin van mijn dochter "ben je g**l?" Nee, nu ineens niet meer nu jij naast me gaat zitten!
Aan iemand die net naar de kapper is geweest vragen wanneer hij/zij terug mag komen zodat ze het kapsel af kunnen maken