Dingen die je jaaaaaren later pas begreep...

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Dat kan dan wel weer kloppen. De hardheid van water is niet overal gelijk en dat maakt dat de smaak ook anders wordt. Bovendien maakt het ook uit door welke leidingen het water komt. Pvc en 'metaal' geven ook verschillende smaken.
    In het midden van het land komt Sourcy uit de kraan; het komt uit dezelfde bron (wordt niet bewerkt ofzo hoor, dus het is niet helemaal hetzelfde, maar toch wel anders dan in het noorden van het land). ;)

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja wilde ik net ook zeggen:) ook het kalk enzo heeft invloed op de smaak. Ik ben allergisch voor grote hoeveelheden kalk. waar wij eerst woonde dronk ik dus echt geen kraanwater omdat ik dan vies ziek werd

3. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Vroeger als ik tegen mijn moeder zei, dit is van mij, of ik wil dit, zei ze altijd: 'Doe je ogen maar eens dicht, wat je dan ziet, dat is van jou'.
    Natuurlijk zag ik nooit iets.. Jaren later snapte ik em pas :)

Of wat m'n oom altijd bij ons deed, dan pakte hij je neus vast en deed hij iets met z'n hand zodat z'n duim tussen zijn vingers zat, wij dachten echt altijd dat hij onze neus had gepakt :D.

En ik kon altijd met zonder handen fietsen, haha. :D

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Je moet em wel fullscreen bekijken he ;)

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik dacht dat je kon eten in de etalage.

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

schiet me er nog een te binnen, dat liedje van clouseau- daar gaat ze, zit een zin in: Ja de premier vraagt naar haar hand. ik heet dus Jade, en snapte er niks van: Jade's premier vraagt naar haar hand, ik had toch geen premier?

en ook de navelstreng, ingewikkeld zeg.. dacht dus ook altijd dat de baby was verbonden met de binnenkant van mijn eigen navel...

7. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik dacht vroeger altijd dat een Mitella een Nutella heette.
    Was een beetje erg gek op die chocopasta denk ik :D

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik dacht vroeger altijd dat als er op een knuffel stond: Look after this bear, dat je achter de knuffel moest kijken.......

9. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Vroeger keken we naar family ties (met Micheal J Fox). Mijn broer dacht altijd dat Ties hun achternaam en sprak het dan ook zo hardstikke Hollands uit.

10. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    *Toen ik vroeger met m'n ouders een keer een dagje naar Hilversum gingen, vroeg ik of we naar Hilversum 1, 2, of 3 gingen...
    *Op vakantie in Spanje in een grote kerk zei mijn moeder tegen mij met haar vinger op haar lippen: "Sssst, stil zijn", waarop ik met een fluisterend stemmetje vroeg: "Slaapt hier iemand?"
    *Mijn oma vertelde mijn vader dat hoog in de lucht bij de wolken zich de hemel bevond. Toen mijn vader als klein kind op een dag uit het raam naar buiten keek riep hij: "de hemel ligt op straat!". Bleek dat het heel erg mistig was....

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Volgens mn vader word dat "ding" de arena genoemd.. (of hij heeft me ook wat wijs gemaakt) maar misschien dat daar de verwarring weg komt? :D

12. Snoetje86

Snoetje86 Lid

27 apr 2009
    76
    0
    0
    Het liedje van Paul de Leeuw met Ik heb je lief.

Hij zingt dan;

'Het is alsof je in m'n bloed zit' ik heb serieus tot vorig jaar ofzo gedacht dat ie zong; 'het is alsof je in m'n BROEK zit'.

En als ik meezing, zing ik gewoon lekker alsof je in m'n broek zit :D

13. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Erg leuk dit! En soms ook heel herkenbaar.....heb idd ook jaren gedaxht dat ze "Robots in the Sky" zongen!

Wel heb ik enorm moeten lachen om dat zwembadverhaal....7 dagen per week elke 10 min. hetzelfde omroepen...het za je baan maar zijn! ;)

14. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik was een jaar of 5 denk ik en werd elke dag wakker gemaakt door mijn moeder om naar school te gaan. Ik was meestal als eerste beneden en als ik dan beneden kwam stond er steevast op de eettafel: kommetjes, melk en cornflakes. En elke dag weer vond ik het verbazingwekkend dat die tafel voor ons gedekt was! Ik dacht echt elke dag: eens even kijken of het er weer staat. En ja hoor. Zo vreselijk verarrend als je vijf bent.

Pas jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren later begreep ik dat mijn vader dat gewoon klaar zette voor hij vroeg naar zijn werk ging!!

15. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL

16. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha leuk:)

mijn zus zei vroeger altijd tegen me dat als ik tomaten komkommer at dat die pitjes die erin zitten in mijn buik een boompje werd
    ik geloofde het ook nog dus wou het niet meer eten
    mijn zus blij want die was blij want dan hoefde ze het niet te delen

17. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Als wij vroeger naar de kermis gingen werd ik in van die autotjes gezet die dan op een baan reden, in een soort jungle.
    Ik kreeg altijd de waarschuwing mee dat ik goed moest sturen.
    Zo'n ritje was voor mij erg spannend want ik dacht als ik niet mee stuur vlieg ik van de baan. Na een paar keer vond ik het ook niet leuk meer. Was veel te bang geworden om uit de bocht te vliegen.

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik had vroeger een vriendin die altijd roNtonde en peNdaal zei. Vreselijk irritant!! "Maar een rontonde is toch rond?' ;)

Mijn man had vroeger een spelletje, en dat noemden ze het emmer-gensie spel. Later bleek dat het een 'Emergency' (in het Engels) spel was :D:D

Onze kat was vroeger weggelopen (toen was ik 4) en ik heb hem echt nog jaren later gezocht en bij elke zwarte kat die ik tegenkwam gekeken of hij een rood/blauw bandje met een belletje om had. Pas een paar jaar geleden hoorde ik dat hij de dag voordat hij verdween een waardevolle fokduif (;)) van de buurman had doodgemaakt en netjes bij ons voor de deur had gelegd. Wij dus naar de buurman gegaan en onze excuses gemaakt dat z'n duif dood was. Buurman boos, en de volgende dag was onze kat dus "verdwenen" :$:$:$:$

Ik dacht vroeger dat je pas een vagina kreeg als je ongesteld werd :D

Verder weet ik niks, maar wie weet komt er nog wat in me op :D Geweldig topic trouwens!

19. girl21

girl21 Niet meer actief

20. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.206
    1.260
    113
    Centrum België
    Dat dingen kleiner worden naarmate ze verder van je weg zijn...

Toen we vroeger naar m'n grootouders reden, passeerden we een modelbouwwinkel met in de etalage allemaal vliegtuigen. Hoe mensen in godsnaam daarin pasten???

Deel Deze Pagina