Niet iets wat mijn broer pas jaren later begreep maar op dat moment snapte hij het niet. Toen hij voor het eerst mee deed met ganzebord werd er gezegd, diegene die het hoogste gooit mag beginnen. Mijn broer pakte de dobbelsteen en gooide hem omhoog. Lees= Dus omhoog tegen het plafond! XXX
Ik ben jaren 'verslaafd'geweest aan de roze koeken en de m en m s. Nu zag ik pas geleden bij een tv programma dat deze oa van meelwormen worden gemaakt. Nooit geweten en ik moet zeggen mijn verslaving is een stuk minder geworden sinds ik dit weet.
ik vond het vroeger altijd zo raar dat je een mailtje terug greeg met het email adres noreply@.... ik had dus niet door het ze bedoelde no-reply.. niet reageren. ik dacht dat het nore-ply was
@eylon: haha, dat had mijn man ook met biefstuk....toen werd ook aan hem gevraagd; wilt u hem medium?? En toen zag ik de ogen van mn man groot worden (zo van, ka ik ook een grote bestellen, jammiee!) en zei hij: doe maar large......whaha, moet e rnog steeds zo hard om lachen, en mn man ook hoor,haha en nog iets: de vriend van een collega (was toen een collega, is al langer geleden) had toen iets grappigs gezegd...die collega ging met haar vriend en met familie uit eten...ze keken dus op de menukaart en toen zag haar vriend dus stoganoffsaus staan en riep: heey!!Dat is van dat liedje van Cher!!!!(strong enough..) haha. moet hier ook nog steeds om lachen en zie het echt voor me,haha
Ik jarenlang niet heb geweten wat er toen in het krantenbericht stond: Bommelding.. Blijkt het dus te gaan om een BOM-melding! Sjaa.. doe er dan een - tussen toch.
Toen ik een jaartje of 6 was had ik wel eens nare dromen en mocht ik bij paps en mams slapen. Het leek dan altijd of ze snoepjes aan het eten waren, midden in de nacht!! Ik begreep er niets van en vond het maar oneerlijk... Pas later (een jaartje of tien) begreep ik dat het knarsetanden was
Toen mijn broer op de basisschool zijn eerste woordje engels leerde had hij het thuis altijd over "always". En ik maar lachen omdat ik dacht dat hij het over maandverband had.....hij bedoelde natuurlijk gewoon "altijd".
Nou deze is hilarisch vind ik zelf... Jaaaaaaren geleden (moet mezelf ff goed indekken ) vroeg ik mijn moeder waarom ze toch eigenlijk zo'n donker gedeelte in haar nek had zitten... Dat was te danken aan haar zwangerschapsmasker. Is nooit meer weg gegaan!!! Ik zei dus tegen haar: "Nou als ik dan ooit zwanger raak, koop ik in ieder geval geen zwangerschapsmasker!" Ze begon te lachen en zei: "Die koop je ook niet, die krijg je!" Waarop ik ook nog eens antwoorde: "Van wie dan?" Is dat erg of niet? Wahahahahaaaa
Als we een film of serie zaten te kijken riep mijn man altijd RECLAME.......... en verdomd, prompt begint het reclameblok Maanden lopen zeuren hoe dat ie dat nou toch altijd precies wist, uiteindelijk heeft ie maar verklapt dat het zenderlogo boven in de hoek dan ineens verdwijnt als de reclame begint
mijn vriend is vroeger verteld dat, als hij zijn moedervlekken eraf zou pulken, hij dan stroom kreeg! hij wilde ze namelijk niet hebben en wilde ze eraf halen.. daarna heeft hij het nooit gedaan!
ik zeg dat ook altijd, als er reclame aan komt. Vele mensen vroegen zich af hoe ik dit kon zien. Mja daar zijn ze nu dus achter hihi
Als kind vond ik het maar erg raar dat er geluid uit het casettedeck kwam. Want hoe pastte zo'n groot kinderkoor daar nou in?
Ik dacht altijd dat je door de tv heen kon kruipen om in het publiek te komen bij "Ome Willem". Leek me altijd wel spannend. Volgens mij filmden ze dat altijd vanboven het publiek. Zou het nog wel eens terug willen zien!