Ik dacht vroeger (heel vroeger dan) dat je ouders slechts één keer seks hoefde te hebben en dat daaruit het oudste kind werd geboren. Daarna ging de moeder aan de pil en als ze stopte, groeide er een tweede kind, zonder tussenkomst van vader. Ook vond ik het vreemd dat ouders besloten om in maart te beginnen aan kinderen, want wie wil nu dat zijn kind rond sinterklaas of kerst jarig was. Wist ik veel dat je niet zo goed kon plannen wanneer je zwanger zou worden.
Ik was er jarenlang heilig van overtuigd dat Bon Jovi de leadzanger was van Europe ze hadden in die tijd hetzelfde kapsel en blijkbaar associeerde ik dat met elkaar
Nog iets, de term 't-shirt bh', ik vond dat zoiets vreemds, dacht dat het een t-shirt was met een ingebouwde bh !
Toen ik klein was stond er in de badkamer een fles shampoo waarop stond dat het voor droog haar was. Dus ik smeerde dat ik mijn droge (en dus niet natte) haar... Totdat ik op een dag door de regen naar school fietste....
mijn broertje kreeg luggies/geurtjes van mijn pa die hij niet meer gebruikte er stond eau de toilet op... Op een geven moment staat alle geurtjes in onze wc. Wij vragen dus van waarom hij dat heeft gedaan..? Ja zegt mijn broetje ik ga toch geen toilet spul op mijn spuiten, Kijk dat staat er toch
Het nut van zweetbandjes voor om je pols. Je pols zweet toch niet Moet eerlijk toegeven dat het kwartje pas geleden pas viel haha
Dan is dat kwartje hier nu ook pas gevallen. Ik vond het altijd al van die stomme dingen, en zag het nut er niet van
dat het liedje niet zo ging! hondje waf..waf waf waf..kom eens hier...arrabier..... is.maar dat het is "kom eens hier...aardig dier". en dat van je haar in een staart helemaal je haar niet sneller groeit......m;n moeder zei dit altijd zodat ik me haar niet slordig los liet hangen!
Ik dacht vroeg altijd dat de wortels van bomen(als je gaat wandelen in het bos zie je zo goed) krokodillen waren, dit hadden mijn ouders me wijs gemaakt. Gevolg: Janken als we gingen wandelen en mijn ouders moesten me overal overheen tillen. stiekem kijk ik nu nog altijd goed er voor uit...brrr
Wist ik ook niet.. Tot ik ging hardlopen 2 jaar geleden. Er zat een klein vakje in waar ik altijd een sleutel in heb zitten en dan blijkt ineens dat je er enorm practisch je voorhoofd mee afveegt en in geval van erg warm kun je ze nat maken.. Met Coolen polsen heb je het minder warm
Van dat grapje hebben ze vast enorm spijt gehad overigens ssssst! Mijn dochter ziet OVERAL krokodillen...
haha, grappig dat ik dus niet de enigste ben die dit niet wist Vond het ook altijd van die stomme dingen... Mijn vriend lachte zich kapot toen ik hem vroeg waar ze nou eigenlijk voor zijn Kon me al niet voorstellen dat hij ze hip vond....