laatst een programma gezien waarin tatjana zat, zij speelde keesje in flodder. iedereen wel bekend toch? in dezelfde show zat een cabaretier, Horace Cohen, hij was in flodder Henkie Flodder. heb ik nooit geweten.
DE(douwe egberst) gebouw soms,haha dat heb ik dus ook altijd gedacht vroeger,hoe ik er op kwam mag Joost weten haha
Hahaha, ja, dat heb ik dus ook jaren gedacht. Net als made in Germany. Wist ik veel dat dat engels was en Germany Duitsland is, ik zei dan ook "Maade in germaanie" .
Ik heb jaaaaren gedacht dat in de gevangenis bij ons in de stad de koningin woonde Was een heel groot rond gebouw met hekken eromheen. Elke keer als we er langs reden begon ik daar weer over, mijn ouders hebben 100den keren uitgelegd dat dat toch echt niet zo was, maar ik hield voet bij stuk
Dat het liedje van de transformers eigenlijk ging over Robots in disguise (vermomming) en niet Robots in the sky...
* Ik begreep "drink met mate" uit de alcohol reclames nooit, ik dacht dat ze zeiden: drink met maté. En ik wist niet wat maté betekende Haha dat dacht ik vroeger ook Die wielrenner valt me ook nu pas op! Nu een hele domme... Ik dacht dat kippen eieren legden waar kuikens uit kwamen en hanen de eieren legden die je kon eten. Hahaha! Gelukkig kwam ik er op m'n 10e wel achter dat dat niet zo was.
Whahahhaa, mijn beste vriendin heeft ook jaaaaaren "Robots in the sky" gezongen. Zelfs nog toen een paar jaar geleden die film uitkwam. Ik pest haar er nog steeds mee .
Ik dacht altijd dat: * rookvlees "roodvlees" heette * een pak halfvolle melk maar tot de helft gevuld was ik vond het ook altijd erg knap dat de nieuwslezeres op de tv altijd het hele nieuws uit haar hoofd deed, ik lette dan altijd op hoe vaak ze op haar briefje keek En dat het engels wat ik vroeger meezong met platen helemaal geen engels was. Ik betrap mezelf er nog wel eens op dat als ik een bepaald liedje meezing uit die tijd, dat ik er niet-engelse-zinnen uitgooi en dan moet ik altijd aan vroeger denken.
Ik dacht vroeger: - dat alle spoken in ENGeland woonde - dat je op VRIJdag altijd vrij was - dat het autonieuw was ipv oud & nieuw en dat iedereen dan een nieuwe auto kreeg.
*Ik dacht altijd dat jongetjes uit de papa geboren werden en meisjes uit de mama's. Ik heb alleen een zusje en wij kwamen uit mama, maar papa had een nogal dikke buik, en daar zat mijn broertje in
- Dat het poppetje achter het BCC logo een stopcontact is, daar kwam ik echt pas heel laat achter ! - Dat er een man was die ze 'dikke advocaat' noemden bij het voetbal. Echt pas 100 jaar later ofzo kwam ik er dus achter dat die man Dick Advocaat heet en het dus helemaal geen scheldnaam was.
*Ik dacht altijd dat jongetjes uit de papa geboren werden en meisjes uit de mama's. Ik heb alleen een zusje en wij kwamen uit mama, maar papa had een nogal dikke buik, en daar zat mijn broertje in Dat is echt heel schattig! Wij kregen altijd bij de slager een stukje worst. Van die gekookte Gelderse worst. Die worst noemden we thuis daarom kindertjesworst. Bij onze slager wisten ze ook precies wat je bedoelde als je dan een onsje van die worst wilde. Alleen stond ik op m'n 12e met een vriendinnetje bij een andere slager nogal voor paal toen ik om kindertjesworst vroeg... We gaven ooit eens aan mijn nichtje Manja een zakje M&M's en ik dacht dus dat daar altijd je eigen eerste letter op stond. Was dus helemaal sip toen er op de mijn alleen maar M's stonden! Gelukkig kwamen er later Skittles!!