Dingen die je jaaaaaren later pas begreep...

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    laatst een programma gezien waarin tatjana zat, zij speelde keesje in flodder. iedereen wel bekend toch? in dezelfde show zat een cabaretier, Horace Cohen, hij was in flodder Henkie Flodder.
    heb ik nooit geweten.

2. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    DE(douwe egberst) gebouw soms,haha dat heb ik dus ook altijd gedacht vroeger,hoe ik er op kwam mag Joost weten haha

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ja, dat heb ik dus ook jaren gedacht.

Net als made in Germany. Wist ik veel dat dat engels was en Germany Duitsland is, ik zei dan ook "Maade in germaanie" :).

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mooi logo he, met het fietsende mannetje!

5. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik heb jaaaaren gedacht dat in de gevangenis bij ons in de stad de koningin woonde ;) Was een heel groot rond gebouw met hekken eromheen. Elke keer als we er langs reden begon ik daar weer over, mijn ouders hebben 100den keren uitgelegd dat dat toch echt niet zo was, maar ik hield voet bij stuk :)

6. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Vroeg me al af of ik de enige was maar gelukkig niet :):D
    Wist ik ook allemaal niet :p

7. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Waar dan?:$

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Tis goed dat je t gezegd had, want moest ff paar keer goed kijken voor ik t er ook in zag ;)

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Haha dat bedoel ik dus, zelfs als je t weet is t nog lastig haha

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat het liedje van de transformers eigenlijk ging over Robots in disguise (vermomming) en niet Robots in the sky...

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    * Ik begreep "drink met mate" uit de alcohol reclames nooit, ik dacht dat ze zeiden: drink met maté. En ik wist niet wat maté betekende

Haha dat dacht ik vroeger ook :D

Die wielrenner valt me ook nu pas op!

Nu een hele domme... :D
    Ik dacht dat kippen eieren legden waar kuikens uit kwamen en hanen de eieren legden die je kon eten. Hahaha!
    Gelukkig kwam ik er op m'n 10e wel achter dat dat niet zo was.

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik dacht dat stroom vroeger hele kleine zwarte beestjes waren

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Whahahhaa, mijn beste vriendin heeft ook jaaaaaren "Robots in the sky" gezongen. Zelfs nog toen een paar jaar geleden die film uitkwam. Ik pest haar er nog steeds mee :D.

14. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ik dacht altijd dat:

* rookvlees "roodvlees" heette
    * een pak halfvolle melk maar tot de helft gevuld was
    ik vond het ook altijd erg knap dat de nieuwslezeres op de tv altijd het hele nieuws uit haar hoofd deed, ik lette dan altijd op hoe vaak ze op haar briefje keek

En dat het engels wat ik vroeger meezong met platen helemaal geen engels was. Ik betrap mezelf er nog wel eens op dat als ik een bepaald liedje meezing uit die tijd, dat ik er niet-engelse-zinnen uitgooi en dan moet ik altijd aan vroeger denken.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik dacht vroeger:

- dat alle spoken in ENGeland woonde :)
    - dat je op VRIJdag altijd vrij was
    - dat het autonieuw was ipv oud & nieuw en dat iedereen dan een nieuwe auto kreeg.

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

dat oranje rondje is voorwiel, de O van OUR achterwiel, de U het zadel en de R het poppetje.

17. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    *Ik dacht altijd dat jongetjes uit de papa geboren werden en meisjes uit de mama's. Ik heb alleen een zusje en wij kwamen uit mama, maar papa had een nogal dikke buik, en daar zat mijn broertje in ;)

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    - Dat het poppetje achter het BCC logo een stopcontact is, daar kwam ik echt pas heel laat achter ;)!

- Dat er een man was die ze 'dikke advocaat' noemden bij het voetbal. Echt pas 100 jaar later ofzo kwam ik er dus achter dat die man Dick Advocaat heet en het dus helemaal geen scheldnaam was.

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63

Jaaaaah!!!!!
    De wolkenmaker stond ook vlak bij ons huis!;)

20. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    *Ik dacht altijd dat jongetjes uit de papa geboren werden en meisjes uit de mama's. Ik heb alleen een zusje en wij kwamen uit mama, maar papa had een nogal dikke buik, en daar zat mijn broertje in ;)

Dat is echt heel schattig! :D

Wij kregen altijd bij de slager een stukje worst. Van die gekookte Gelderse worst. Die worst noemden we thuis daarom kindertjesworst. Bij onze slager wisten ze ook precies wat je bedoelde als je dan een onsje van die worst wilde. Alleen stond ik op m'n 12e met een vriendinnetje bij een andere slager nogal voor paal toen ik om kindertjesworst vroeg...

We gaven ooit eens aan mijn nichtje Manja een zakje M&M's en ik dacht dus dat daar altijd je eigen eerste letter op stond. Was dus helemaal sip toen er op de mijn alleen maar M's stonden!

Gelukkig kwamen er later Skittles!! :)

Deel Deze Pagina