Het heeft bij mij ook echt lang geduurd voordat ik me realiseerde dat een supermarkt een best wel grote (supergrote ) markt is...
een vriendin vroeg mij euh 15 jaar terug " doet maandverband nou bij jullie ook zo zeer?".euhum...miss plakrandje andersom meid? LOL
haha ja zo begreep ik ook nooit iets van die maandverband en luier reclames dan legden ze een doekje op het natte maandverband/luier om te kijken of hij niet doorlekte en had ik zoiets van: "je trekt toch niet eerst je onderbroek aan voor je je maandverband omdoet?" zo heeft ooit een leraar ons verteld waarom ze in zulke reclames altijd blauwe vloeistof gebruikten ipv rode: dat ziet er hygienischer uit.8)
als de melkboer vroeger kwam vroeg ik altijd aan mijn moeder of ik wat mocht kopen. toen mocht ik een keer wat kopen dus ik ging naar de melkboer en vroeg: mag ik wel een zak flanel chips? dat heb ik niet zij hij dus ik teleurgesteld weg. kwam ik er later achter dat het NATUREL chips was
Hahahahaha wat een leuk topic. Ik heb er nog een paar. Mijn zusje kwam ooit lang geleden naar beneden gerend. Ze ging douchen en op de shampoo fles stond voor droog haar Ze was echt in paniek en wist niet hoe ze nu moest gaan douchen. Mijn vriend vertelde net (toen ik dit topic aan het lezen was) dat hij vroeger op vakantie op de borden in een park las: geld(t) voor het het hele park! Hij zich telkens afvroeg welk geld dan. Hij vroeger bij wedstrijden in een hal ging kijken en het raar vond dat elke keer als hij ging kijken: thuis tegen gasten speelden. Vond hij wel toevallig. Natuurlijk zong ik ook vrolijk "transformers robots in the sky"
Dat "Liége" het Franse woord voor de plaats "Luik" is. Dat "Rijsel" het Nederlandse woord voor "Lille" is.
Nee je bent niet raar, ik doe het ook hoor... je ( ik dan ) zit op de wc, heb mijn onderbroek aan en legt dat ding in mijn onderbroekje, Zo doe ik het ook bij clienten ( als ze het zelf niet kunnen of ze doen het zelf zo op deze manier)
Ik denk dat ze bedoelde dat ze dus eerst dacht dat je eerst een onderbroek aan moest doen (dus helemaal aan) en dan aan de onderkant van de onderbroek je maandverband moest plakken...
Ik zit hier hardop te lachen!! Buren zeiden al dat ik wel lol heb in mijn eentje! - Ik dacht ook altijd dat het liedje van transformers "robots in the sky" was - In Duitsland gaan wel heeeeeel veel mensen dood: op iedere afrit wordt je gewezen naar een begrafenis (ausfahrt) - ik dacht vroeger echt dat mijn kleren kleiner werden. Ik was en bleef gewoon zo groot als ik was - mijn broertje dacht dat je tampons moest inslikken.... Snap nog steeds niet waarom - Ik heb een Tsjechische vader en veel Tsjechische dorpen en steden eindigen op -ice (spreek uit "ietse"). Toen het ijstheemerk lipton-ice op de markt kwam, vond hij het zo'n gekke naam in Nederland en snapte hij niet wat het nou was..... - Ik vond het vroeger zoooooo toevallig dat ik op dezelfde dag was geboren als mijn verjaardag....
dat bedoelde ik idd - In Duitsland gaan wel heeeeeel veel mensen dood: op iedere afrit wordt je gewezen naar een begrafenis (ausfahrt) oh die is goed!!
Wat ontmaagden nou werkelijk betekende. Tot mijn 12e dacht ik dat je maag dan werd verwijderd. Ik snapte er niks van, als dat niet leuk was waarom las ik het dan altijd in de hitkrant?? Ook in de hitkrant stond dan 'hij kwam in me' en ik nam dat heel erg letterlijk en snapte er niks van.. ging zijn hele lichaam dan bij haar erin?? Ik dacht toen ik jong was dat meisjes een mini-piemeltje hadden.. ik vroeg dus waarom aan mijn moeder.. waarom zijn ze bij meisjes afgehakt!
hihi! Hihi, dat was het zinnetje wat we bij mijn zoontje op de geboortekaart hadden gezet (jippie, het is me gelukt, ik ben op m'n verjaardag geboren) en mijn vriend heeft belgische (sorry voor de belgen) collega's die allemaal zeiden: he, maar dat is toch altijd??
Ooh, dat wist ik serieus niet van die polsbandjes! Net als dat ze bij sommige uniformen (bijv. op de zeevaart) de rijen met knopen niet aan de buitenkant van de polsen hebben geplaatst, maar expres aan de binnenkant, omdat er nogal veel mensen bleken te zijn die hun neus er aan af veegden en dat een stuk minder makkelijk gaat als je er een rij knopen op die plek zit.