Dingen die je jaaaaaren later pas begreep...

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik ben vroeger een keer gillend naar beneden gerend toen ik in het donker op mijn bed lag te luisteren naar 3fm en er tussendoor een bericht kwam over een spookrijder.

Een spook kan och niet rijden en hoe kan je die in gods naam inhalen? Nu snap ik het wel.

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik weet pas sinds een paar jaar dat horeca een afkorting is van hotel - restaurant- cafe...

3. Dana

Dana Niet meer actief

***geeft toe dat ze dit nu ook voor het eerst leest*** :):)

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hahah dat is nu dus ook voor het eerst dat ik het weet ;)

5. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Wist ik ook niet :p

Ik verstond in de intro van GTST altijd 'Nee het leven smaakt je niet' :( vond dat al zo'n gekke zin ;) Tot ik laatst opeens hoorde wat ze nu eigenlijk zong :)

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hoe een boormachine werkt :D:D:D heb vandaag voor het eerst paar gaatje geboord en een slot geplaatst ihihiih

dat een zebra zwart is met witte strepen en niet anders om :D:D:D

dat is even waar ik op kom maar heb wel meer van die momenten gehad waar je van zeg AAAAAAAAAA dat wist ik niet ihiih

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dat de echte namen van mijn ouders helemaal niet papa en mama waren..

8. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom

Nu snap ik hem:):)

9. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Vroeger als kind zei mijn opa tijdens het eten altijd "niet onder je neus stoppen hoor"als we ons eten op gingen eten. Na jaren snapte ik hem.

10. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    oeps, van die horeca lees ik nu ook voor het eerst!

* snapte het vroeger niet als de "bobo' uitgedeeld werd in de klas, ik kreeg hem niet, waarom ik hem niet kreeg.
    dacht echt dat ik niet lief genoeg was geweest:).
    nu snap ik dat het puur was omdat de ouders van de andere kindjes een abbonnement hadden genomen, maar ik snapte het echt niet.

*wij hadden vroeger geen auto ik snapte dus ook echt niet waarom er een lampje ging knipperen in de auto (richtingaanwijzer) als de auto af ging slaan. uiteindelijk snapte ik dan wel dat de auto dan die kant op ging, maar ik had toch echt niet in de gaten dat de bestuurder dat deed. ik vond het zooooo knap van de auto's dat ze altijd wisten welke kanten ze op moesten:).

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

:) weer wat geleerd vandaag :) ik kom daar dus echt vandaag pas achter hahaha

12. Popkoorn

hahah moet hier stiekem best even om lachen :p

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn moeder zij vroeger altijd jongens en meisjes kaas.

Jaren later begreep ik pas wat ze bedoelde. Ik had het natuurlijk helemaal fout de juf vroeg welke kaas soorten heb je ect ect.

Ik zeg jongens en meisjes kaas. De klas kwam niet meer bij van het lachen. Ik keek een beetje beteuterd en de juf vroeg hoe kom je daar nu bij. Ik zeg dat zegt me moeder altijd.

Nou jongens kaas was dus oude kaas en meisjes kaas jonge kaas. Wat een lol die avond thuis van maaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Wat heb jij me nu geleerd;)

Mijn moeder weer zo iets. Kan ook Delfts zijn nooit echt onderzoek na gedaan.

Ze zegt altijd kedens dus wij als kinderen spraken dat na. Wat bedoelde ze nu condens natuurlijk.;)

Leuk he z.n moeder;)

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik dacht altijd dat er Disnep Land stond...en niet Disney Land. Ik vond die y altijd heel erg op een p lijken. Ik dacht dat je het alleen moest uitspreken als Disnie en schreef als Disnep ;)

Ik heb tot mn 12e gedacht dat mijn jukbeenderen op de plek van mn sleutelbeenderen zaten.

Een vriendin en ik maakten altijd een grapje over Bridgen. Wij dachten dat het een soort Cricket was oid. Dus wij zeiden dan op een kaktoon. Ga toch lekker een potje bridgen en maakten dan een slagbeweging...oops ;) Wisten wij veel dat het een kaartspel was haha.

15. Popkoorn

* dat de burgemeester van samson en gert ook kabouter plop is,

* dat vinnie van het zandkasteel eigen een zeehond is kwam ik voor een paar weken geleden pas achter

* iedereen at kip rund varken etc, en ik dacht altijd "ha" wij lekker niet, wij eten altijd vlees wat "nep" is, maarja achteraf at ik dus ook varken kip en rund :p

een paar leuke van mijn broer ( laat ik wel zeggen hij was toen 24 ;) )

* pavarotti doet een optreden en mijn broer komt bij ons op bezoek terwijl mijn vader net het optreden aan het kijken is, wie is dat vraagt mijn broer aan mijn vader

dat is PA-varotti zegt mijn vader.....

wil je weten hoe zijn vrouw heet ??

hmm ja zeg maar zegt mijn broer..

MA-varotti....

OOOOH ECHT?? wow die hebben mekaar dan wel echt gevonden hé pa en ma varotti,

echt die blik op zijn gezicht toen iedereen moest lachen maar hij snapte het niet,

een paar jaar later is pavarotti overleden... reactie van mijn broer :

aaah wat sneu voor MA-varotti.... en op de dag van vandaag denkt hij nog steeds dat het pa en ma varotti waren haha

* bijna 4 jaar geleden is hij papa geworden van een dochter,
    wehebben het erover dat hij bijna papa word en dat we gauw de baby willen zien, hij heeft het liever niet meteen

de eerste 3 weken zijn namelijk de oogjes nog dicht en hij heeft liever dat hun dochter kan zien wie haar vasthoud,

wij zeggen : ehh een kindje heeft de ogen meteen open hoor ;)
    nee hoor zegt ie, toen jullie pups hadden waren ook de ogen gesloten dat hoort nu eenmaal bij een geboorte

hahaha echt wat hebben we gelachen

16. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Hahaha grappig topic.

Hier weken/maanden met mijn mistlamp aangereden omdat ik dacht dat het de achteruit verwarming was.

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Serieus?
    Dat moet het dus voorstellen...:)

18. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik kwam er pas in groep 6 achter wat een condoom was..

Er lag er 1 op het schoolplein en iedereen was er helemaal van ondersteboven, ze vonden het hilarisch.

Ik heb het toen moeten opzoeken in het woordenboek, stom kind was ik!

19. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mijn schoonvader kwam een paar weken geleden naar me toe, dat hij het belachelijk vond dat ze een kapsalon hadden in de plaatselijke kebab tent....hij wilde zelfs de warenwet bellen, heb twee dagen getwijfeld, maar toen toch maar uitgelegd dat het een gerecht is hahahaha

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb een "volwassen" collega al eens naar de boekhandel gestuurd om in het woordenboek de betekenis van "platje" op te zoeken.
    Ze wist het echt niet (hahahahaha).
    Een jongenman waar ze achteraan zat heet zo van zijn achternaam dus ik schoot in de lach toen ik het hoorde. Ze begreep er niks van :D

Deel Deze Pagina