Dingen die je jaaaaaren later pas begreep...

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik heb mijn oom ooit wijsgemaakt dat ik later ooit fotomodel bij de dela wil zijn.. :D 2 uur later belde hij op dat ie het door had ;)

Mijn vader heeft mijn tante ooit op pad gestuurd voor n plintetrapje (30 jaar terug ofzo) ze ging nog ook :D hihihi

Zelf ehm... kom zo gauw ff op niks

2. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Lol weer wat geleerd....wist ik niet:)

3. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Heb heel lang niet geweten wie sinterklaas was (die man die nu dus gestopt is) en dat die man ook de stem van grote smurf deed.

Dat die poppetjes van de "thunderbirds" touwtjes hadden.

4. Fleems

Fleems Actief lid

31 mei 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik klein was en ik iets gedaan had wat niet mocht, zei m'n moeder altijd: Laat me dan eens aan je vinger voelen. Dat deed ik dan niet, omdat ik geloofde dat ze dan aan m'n vinger kon voelen dat ik loog. Als ik niks gedaan had en dus eerlijk was, en ze vroeg me aan m'n vinger te voelen, stak ik gewoon m'n wijsvinger uit. Zo wist m'n moeder dus altijd of ik jokte of niet. Kwam er pas heel laat achter dat dat helemaal niet kan :p

5. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    dat een augurk ook gewoon een soort komkommer is :)

6. Fleems

Fleems Actief lid

31 mei 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh nog een: Ik vroeg me als kind altijd af, als ik een militair zag lopen, wat die hier deed. Er is hier toch immers geen oorlog. Vond dat zooo raar!! En eng ook! Toen had ik nooit verwacht dat mijn ware liefde een militair is haha.

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm zo is het standaard IT-grapje om iemand een blauw MX-record te laten bestellen.

Nou is dat iets wat gewoon op je server staat.. dus kleurloos
    en zeker niet te bestellen bij de kantoorhandel :D

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat als je een doodlopende weg in loopt helemaal niet dood ga:)

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hihih wat zijn dat dan platjes??? haha:D

10. Pink Candy

10 okt 2011
    54
    0
    0
    Candy wrapper
    Mijn vriendjes en vriendinnetjes zeiden altijd:
    Weet jij waarom OORwormen OORwormen heten?
    Nou omdat ze in je oor gaan wonen, daarom heten ze ook zo!

Ik heb er nog een trauma van, maar gelukkig weet ik wel dat ze geen voorkeur voor me oren hebben.
    Athans dat hoop ik. :p

11. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht vroeger altijd dat tijgers de vrouwtjes waren en de leeuwen de mannetjes

12. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik ben de jongste van een gezin van 4 meiden, m'n zussen zijn allemaal een stukje ouder. Als klein lief blond meisje met krulletjes konden m'n zussen en zwagers mij van alles wijs maken!

- Jongens voelen geen pijn. Heb ik erg lang in geloofd.
    - M'n zwagers hadden vroeger in jampotten en de bananenoorlog gevochten.
    - Ik had vroeger na het avondeten zwemles, als ik dan niet wou eten, zeiden ze dat ik zou zinken.
    - Als ik iets had uitgespookt waarop ik antwoorde dat ik dat niet had gedaan, dan zeiden ze dat m'n neus groeide.
    - Had ik net geleerd dat zodra het water bubbelt dat het dan kookt en heel heet is. Gaan ze met z'n allen in een bubbelbad! Ik was ervan overtuigd dat het bubbelbad kookte!
    - Als ruzie had met m'n zus zei ze dat ik geadopteerd was, dus telkens weer na m'n moeder om te vragen of het echt zo was.

Volgens mij was dat het wel zo'n beetje:D

13. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Toen ik vroeger nog in Sinterklaas geloofde en ik mijn schoentje had gezet, durfde ik nooit zo goed uit bed. Maar ik wou zoooo graag kijken of er wat in zat!! Dat ik heeeeeel zachtjes mijn bed uit kroop en heel zachtjes naar beneden liep en heb denk ik wel een half uur aan de deur staan luisteren of ze nou echt niet toevallig er nog waren.... En op een gegeven moment zoveel moed verzameld dat ik heel voorzichig de deur van de huiskamer open deed....

Ga nog even verder denken...;)

14. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Toen ik vroeger in een atractie ging die over de kop ging dacht ik altijd dat ik me heel goed moest vasthouden, anders zou ik eruit vallen.... Tot ik in een atractie ging die op de kop bleef stil staan.. Raakte helemaal in paniek en maar zeggen tegen mijn vader: Ik val er uit, ik val eruit!!! Die zei natuurlijk dat dat niet kon. Tot ik op de grond zei dat ik niet zo sterk was:( Mijn vader ging denken en vroeg aan mij wat ik bedoelde.. Hij heeft toen even laten zien dat er bij je schouders beugels zitten:) Ik was rond de 10 jaar denk ik....

15. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Oh ja die ken ik ook, dan ging ik altijd voelen:)

16. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

als ik vroeger onwaarheden vertelde werd er gezegd dat er rook uit mijn nek kwam

Eens had ik via via een handeltje dat van de vrachtwagen gevallen was. Mijn collega (56) vertelde dat ze geen belang had. Heel veel weken later tijdens de koffie pauze vraagt ze ineens; even over dat handeltje.........heb jij niet tegen die chauffeur gezegd dat hij spullen veloren was? Heb je dat nou gewoon snel opgeraapt en ben je toen weg gegaan? Ik heb nog nooit zo gelachen en samen met mij vele collega's.

17. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

euhm even denken;

-me man heeft een keer tegen de kids gezegd toen we onder een aquaduct door gingen dat ze hun neus moesten dicht knijpen, voeten omhoog, en adem 2 tellen in moesten houden omdat we het water in zouden gaan.....wat doen onze kids nu bij elke brug/viaduct/aquaduct heit/mem voeten omhoog, neus dicht en 2 tellen adem in houden want we gaan onder water haha.......
    -me vader zei vroeger wel, "je neus groeit" ik schrok dan altijd en keek snel in de spiegel.
    -van de tour de france poppetje wist ik ook niet, me man is gek van de tour de france zal eens even vragen of hij het wel weet haha...
    -ik dacht altijd dat baby's uit de buik gesneden werden :$ (keizersnede), totdat ik daadwerkelijk zelf moest bevallen haha.

heb er vast nog wel meer, het duurt altijd wel even voor het kwartje bij mij valt haha......

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dan was ik dus niet de enige die dat altijd dacht.

En dat van "je neus groeit", dat ken ik ook. Altijd even voelen of dat echt zo was, hahaha.

19. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    :D Zo zei mijn man heel vaak 'wat een vulekaan zeg'. Als ik vroeg wat een vulekaan was zei hij 'ja, zei mijn moeder vroeger altijd. Betekent dat iemand een fel typetje is'. Nog nooit van gehoord :(Dus heb ik een tijdje geleden maar eens aan mijn schoonmoeder gevraagd wat nu eigenlijk een vulekaan is. Bleek ze gewoon vulkaan te bedoelen :D

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

toch mep ik ze altijd gauw weg... gewoon voor de zekerheid :)

Deel Deze Pagina