Ik dacht vroeger dat er echte mensen in de casetterecorder zaten en had de grootste lol als ik hem op pauze zette. Dacht dan dat iedereen met z'n mond open bleef zitten tijdens het zingen!!
ik dacht vroeger dat een boot een lang wiel had waarmee die over de grond reed. Nu begrijp ik al een tijdje dat dat niet zo is maar ben nu al bang dat ik onze zoon wat uit te leggen heb waarom heeft zijn boot wel een wiel waarmee die rijdt?
Hihi dit is een leuk topic!! Ik las in het begin iets over teddy ruxspin oid. Toevallig vertelde mijn man laatst dat hij dat vroeger wel eens keek, ik heb 10 minuten de slappe lach gehad... Kende het dus echt niet. En mijn moeder heeft me vroeger wijs gemaakt dat wanneer je gestoken wordt, je je vinger in de lucht moet steken want dan voel je de pijn niet. Nou ja, je ziet me al lopen als peutertje of niet
Als internet al open stond, drukte mijn vader altijd ctrl+n in als hij een nieuwe pagina opende, en ik drukt altijd op start-internet explorer. Toen ik hem een keer vroeg waarom hij ctrl+n deed, zei hij dat dat minder energie kostte. Ik dacht dus dat de internetpagina via ctrl+n minder stroom verbruikte dan een pagina die via start was geopend! Heb jaren internet geopend, via ctrl+n een nieuwe geopend en toen snel de eerste weggeklikt, zodat mijn ouders minder stroom hoefde te betalen! Pas jaren later kwam ik erachter dat mijn vader bedoelde dat het minder moeite kost
Wat een geweldig topic is dit!! Dit deed ik inderdaad ook altijd als ik niet op de foto wilde, leuke foto's uit mijn kindertijd dus, hihi
Dat van horeca wist ik niet.... Ik heb er ook een! Als ik tijdens het eten met mijn hand onder mijn hoofd zat(dus met elleboog op tafel) vroeg mijn vader altijd of ik een turf wilde. Ik dacht altijd dat als ik mijn arm niet weghaalde ik een knal voor m'n kop kreeg. Totdat ik er op de middelbare school achter kwam dat een turf een stuk brandstof was.
Ik dacht toen ik klein was; - dat je maar 10 jaar oud werd:S - en weet pas sinds 2 jaar dat als je een huis koopt deze nie meteen contant moet betalen, maar dmv hypotheken hahahahaha - en pas naar 100 x die reclame kijken van niemad ( die persoon was niemand ) hem pas snapt hahahah
In Haarlem ligt er een soort van marine schip. En mijn tante woont er tegenover dus als we erheen gingen kwamen we altijd langs dat schip. mn oom zei dan altijd: die gaan wij keertje kopen. en dat heb ik járen lang echt geloofd duhh Als er onweer was zei mn pa altijd: ren naar het balkon, ze zijn foto's aant maken! En dan renden mn broer en ik heel hard naar het balkon en gingen we rare bekke trekken voor de foto's
Ik vraag me af welk kwartje nog steeds niet gevallen is voor mij!!! Want ik leer hier zoveel, hahaha...
ik vond het altijd zielig dat die mensen altijd maar klaar moesten zitten! zo konden de kinderen toch nooit spelen!
Oh ja en ik vroeg aan mijn moeder als ik iemand zag die er anders uitzag (denk aan rolstoel, opvallende kleding), mam, is dat een sommig mens? Mijn moeder had het namelijk weleens over "sommige mensen".
ik dacht altijd dat als mn pa zei dat ik en mn broers oost-indisch-doof waren, dat dat in de familie zat. mn oma komt van Oost Java
dat van dat onweer was trouwens wel super slim aangepakt van mn pa. wij waren dan ook echt nooit bang voor de onweer terwijl mijn buurmeisjes als de dood waren ervoor en nooit snapten waarom wij op balkon gek stonden te doen terwijl zij letterlijk onder het bed zaten
Ik ken iemand (Engelsman) die dacht dat 'Ausgang' een héle grote stad in Duitsland was, aangezien elke afrit van de snelweg ernaar toe leidt...
Ik dacht vroeger als kind altijd dat die hoogspanningskabels langs de snelweg allemaal kabelbanen waren