Dat heb ik vooral in de avonden. Vind het wel lekker rustig elke avond met de kinderen en man gezellig een bordspel spelen na het eten. We zijn echt met elkaar bezig. Mis het op visite gaan of visite krijgen in de avonden ook absoluut niet.
Dit inderdaad! En ik feliciteer ook alleen de jarige, en de ouders indien het een kind betreft. De rest krijgt een zwaai en een 'Hoi allemaal' Wat ik straks erin probeer te houden is het weekschema voor eten en boodschappen.
Ik moet zeggen dat het feit dat je nu niet mag gaan mij wel beklemd. Ben graag thuis maar zoek voor zelf soms ook even de rust om juist even naar de stad te gaan. Meestal kringloop, Kruidvat trekpleister het is maar 1 keer in de week maar mis dat momentje. Het beter vooruit plannen van boodschappen kunnen we hopelijk volhouden net als het zo min mogelijk boodschappen doen. We spelen bijna elke avond wel met zijn 3 en een spelletje dus dat is niet anders. Wel hebben we allemaal een week doel, als we alle 3 ons eigen doelen hebben gehaald doen we wat leuks in het weekend. Vorige week met zijn 3 en een grote Lego doos in elkaar gezet (bijna af) Dit weekend film (avond ) met zelfgemaakte popcorn. (Verschoven naar morgenmiddag omdat hij te moe was).
Ik blijf bij lokale winkels kopen. Deed ik voorheen wel eens, maar nu ga ik dat vaker blijven doen! Ben zo blij dat er leuke kledingwinkels in het dorp zitten! Voor de rest denk ik niet zoveel... ik voel me letterlijk opgesloten, ging elk weekend wel iets doen. Rommelmarkt, wandeltocht of een dagje weg.
1. Meer thuiswerken 2. Jongste thuishouden van de opvang en oudste minder afspraken laten maken. Beide kindjes fleuren heel erg op van het thuiszijn. Ze zitten veel beter in hun vel, minder moe, krijgen weer kleur. De oudste is vanaf augustus eigenlijk al ziek en uitgeput en nu niet meer. 3. Minder afspraken op een dag (ik ben normaal nooit thuis) 4. Meer de natuur in 5. Erg belangrijk vinden om mijn ouders een paar keer per week te zien.