Voor mij zijn het kaaszoutjes. Ik vind ze eigenlijk heel vies, maar als ze ergens op tafel staan (standaard bij mijn so), dan kan ik er niet van afblijven. Geen idee waarom.
Mais. daar ga ik van aan de race. Maar 't is zooooooo lekker; rechtstreeks van de kolf knabbelen met een flinke dot kruidenoter.. HMMMM! Heel af en toe doe ik het gewoon. Dan is het weer zó lekker dat ik de dag daarna ondanks de race niet eens echt spijt heb
Alles waar lactose in zit. Ik heb een lactose allergie 2 weken geleden achter gekomen. Ik vind het heel moeilijk om me eraan te houden dus blijf last houden van de gevolgen..
Van koffie krijg ik vaak hartkloppingen, maar het is zo lekker.. Van noedels word ik altijd misselijk, maar ik kan het achter elkaar door blijven eten..
Ja, in sperziebonen zit een giftige stof, die pas onwerkzaam wordt wanneer de sperziebonen gekookt worden. Toevallig (eer?)gisteren in zo'n kookprogramma gehoord hoor..
partyrocker waar ben je?! jij verdien billenkoek dametje! je begon over die verrekte bifi's. net boodschappen gedaan en toen vielen de bifi's zomaar vanuit het niets in mn winkelmandje. zijn er al weer 2 gesneuveld ondertussen blij dat hubby ze niet lust
Cake en dan eigenlijk alleen het beslag. Maak het zo af en toe alleen voor het beslag. En dan heerlijk op de bank uitlepelen mmmmmm. En Mac Donalds. Vind het alleen zo jammer dat dat zo duur is. Laats met man en 1 kind geweest en echt geen gekke dingen hoor maar ff 28,00 euro. Maare wel lekker
mijn vader heeft dat juist andersom met spruiten, hij zou ze wel lusten, maar door het koken komt er iets vrij en kan hij er echt niet tegen, wordt hij echt ziek van
hier mag veel niet haha toch kan ik er niet aan weerstaan als ik snel eens tussendoor het tankstation binnen ga
Ik kan eigenlijk alles eten maar van cola light word ik misselijk. En als ik een pak vlammetjes opgegeten heb heb ik de volgende dag bloedhete diarree
iets met tomatenpuree(maagzuur) ook vn die hete pepers in zuur(maagzuur en beetje auw met ontlasting) verse jus orange ook maagzuur