Die bifi pizza vond ik nooit zo lekker. Kan ze hier in de buurt ook nergens meer vinden. Zo'n droog klef broodje om mijn lekkere worstje. Nehh. Ik ga voor de Bifi's XXL
Alles met chocola, de kilo's!! Maar het is zo lekker. Kennen jullie de Milka met oreo's al? Die is echt té lekker. Ik koop hem niet want gaat in één keer op.
chocolate chip cookies...en dan wel die met grote hompen chocolade erin. Er ligt hier nog een pak in de kast.
Ik vond vorige week een zak naturel chips in de kast, gisteren kon de verleiden niet meer weer staan en heb iets minder dan helft op gegeten Dus de aankomende week niet meer snoepen, pffffff
Maagpatient ( teveel maagzuur elke dag pillen slikken) en geen galblaas meer. Ik krijg last van: Sinasappel(sap), appel(sap) manderijnen, kiwi's , grapefruit ( omg !) snoepjes ( heb ik er wel voor over haha) chocolade( ga er snel vol van zitten en veel boeren ) koffie ( darmen gaan er van werken haha) sambal ( auwie maar kan het niet laten) verse knoflook en knoflooksaus ( ook auwie, poedervorm geen last) salmiaklolly"s