Dames ik zit met iets ik wil een tattoo laten zetten van een robijn met banner met forever in een old school style. ( heeft een speciale betekenis ) Maar zit er mee van waar wil ik hem laten zetten ??? het moet ieder geval op een niet opzichte plek niet op de buik of borst gebied oo ja boven arm vind ik voor mij niet mooi. waar zouden jullie dat plaatsen , ( puur even om op ideeën te komen) xxjes Fems ss
Tussen je schouderbladen in of net onder je nek op je rug.. Ik heb daar een tattooage (tussen mijn schouderbladen), vrij groot het is geen mini. Vind het het echt zoeen mooie plek, had echt geen betere plek kunnen kiezen.
Enkel,polstussen schouderbladen,binnenkant bovenarm...pfft er zijn zoveel mooie plekken te bedenken. Voor zon soort tattoo kan ik je trouwens Tim van Underline heel er aanraden die heeft mijn kuit helemaal vol gezet (roze lellies in de gallery van Tim onder colour 2de pagina 3de foto is de mijne en heel mijn familie heeft inmiddels tattoos van hem) The Underline Tattoo Company - Home
aaa nou ga gelijk even kijken op de site.. tussen de schouderbladen lijkt mij wel een goed idee,, kuit kan niet ( van wegen mijn werk als ik in rokjes / jurkjes loop ) xxjes femss