Haha leuk topic is dit. Sommige dingen wist ik en andere dingen weer niet. Ook niet van Kortjakje. En maar vrolijk zingen met de kids haha. Ga eens goed nadenken of ik er ook een weet. Ja weet er 1tje: Stieren zijn zo goed als kleurenblind, dus worden niet wild door die rode lap.
Yeah right! De botjes worden bij het dierencreamtorium éérst uit de hondjes gehaald, en dan worden de hondjes alsnog gecremeerd...?!! Zeker weten dat ze dat ook bij hamsters doen... Nee, dit is best een leuk topic, zo lang men het wel bij de feiten houdt.
Ja dat van die drop geloof ik niet. Ze zeggen ook dat in goedkoop brood mensenhaar zit en er op roze koeken bladluizen zitten...
Dat van die botjes geloof ik ook niet... Een blaasontsteking krijg je niet omdat je een rokje draagt en het "er" tocht, maar het is een bacterie... Verder weet ik zo even niks...leuk topic
Goedkoop brood met mensen haar is natuurlijk onzin! Is gewoon deeg... Maar volgens mij klopt bladluis op rozekoek wel. maar dat zijn niet echt de bladluizen die erop zitten, maar de kleur roze wordt gemaakt van bladluizen.....
Op zich heeft het wel wat die broodje aap verhalen, want er zijn toch veel mensen die het geloven. Ze kunnen je veel wijs maken. Zo geloofde ik jaren dat mn vader in de schoorsteen van een fabriek was gevallen, want toen hij thuis kwam was hij zo zwart als roet. En hij vertelde dat zo. Hij was aan het oefenen voor Zwarte Piet. Echt een paar jaar geloofd. En wat bleek nou. Hij had m schoongemaakt en was er niet in gevallen. Dus ook geen papa als Zwarte Piet, hihi.
Bij veel van dit soort zaken is het meer 'de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt'. Wat zijn nou die écht leuke dingen, die je nooit wist? Ik dacht vroeger dat er op de vangrail langs de snelweg van die mono-rail-treintjes reden.
Ik geloof het ook niet dat er hondenbotjes voor gebruikt worden. Maar dan wil ik je wel uit de droom halen dat botten niet verbranden tijdens crematie, deze worden na de crematie vermalen door een speciale maler en worden dan door het as verwerkt. Maar wel leuk en leerzaam topic.
Je moet de laatste 2 cijfers van je geboortejaar nemen en daarbij het getal optellen hoe oud je dit jaar wordt dan kom je allemaal op 111 bij kinderen op 11...
Dat mannen gemiddeld zo'n 400 km per jaar omrijden omdat ze de weg niet vragen? Dat grijze wolken niet meer water bevatten, of persé voor regen zorgen maar dat ze minder goed belicht zijn door de zon omdat grijze wolken altijd lager hangen dan witte wolken Een banaan een arabisch woord voor vinger is, je er bier van kan maken en dat bananen niet alleen geel zijn maar ook groen, rood of zelfs blauw! er op zondag 250 miljard emails worden verstuurd De aarde zelf de grootste herriemaker is, hij breng voortdurend een gebrom voort. Coca-cola vroeger groen was en echt cocaïne bevatte een varken niet naar de lucht kan kijken Donald duck vroeger in Finland verboden was omdat hij geen broek aan had. IJsberen links zijn rechtshandigen gemiddeld 9 jaar langer leven dan linkshandigen De meest voorkomende dood in de woestijn de verdrinkingsdood is. De aarde niet rond is de plas van een kat licht geeft onder blacklight Je in Paraguay mag vechten als je geregistreerd bloeddonor bent, anders is het illegaal olifanten niet kunnen springen
Dat van die koffiepads klopt volgens mijn niet hoor..... Laatst bij een koffiespeciaalzaak gehoord dat het komt doordat er eiwit in het papier van de koffiepad is verwerkt....
dit zijn weetjes, daar gaat dit topic niet echt over....dit topic is bedoeld voor dingen waarvan je het hoorde en dacht; nee man! zoals dat Wicky de Viking wordt ingesproken door een meisje.