n.a.v het andere topic vond ik deze ook wel leuk Ik ben bezig mijn dochter steeds terug in bed te leggen... pfff... ben nu voor de 3e keer in een half uur boven geweest.... hoor nu nog niks....
Aai lastig als je elke keer terugmoet. Mijn zoon ging een tijd lang telkens staan in bed, maar das nu ook weer voorbij. Verder heb ik nu net mn pizza klaar. Mn zoontje ligt op bed (die heeft een verantwoorde maaltijd op) en wij gaan lekker pizzaatje eten.
Hier zojuist ook 1 keer terug geweest om zoonlief weer in bed te leggen, hopelijk blijft het daarbij!
Heb net de tafel etc afgeruimd. Ga nu lekker samen met dochterlief onder de shower, en dan ga ik haar een lekker warme fles melk geven. Dan gaat ze lekker slapen en heeft mama rust tot als het goed is morgenochtend.
Ik vier volgende maand mijn verjaardag en ik ben een playlist aan het samenstellen. Ik ben op dit moment alle nummers aan het beluisteren om te zien of er corrupte nummers tussen zitten of echt suffe nummers. Die haal ik er dan uit. Op dit moment staat Nickelback op met Photograph. Maar dat gebeurt op de achtergrond en ik ben me verder aan het vervelen. Ik wil eigenlijk Gossip Girl gaan kijken, maar dat kan niet in combinatie met muziek luisteren
zo dochterlief slaapt nu volgensmij... ik ga maar eens kijken of er nog wat op tv komt vanavond.... en verder een beetje op internet surfen
Dat vind ik wel een goed idee. Ben nu nog Grey's aan het kijken, zo maar even een aflevering van GG kijken.
Ik ben een valentijnskaartje voor mn vriend aan het schrijven. We doen er helemaal niet aan, maar aangezien het niet zo super tussen ons loopt de laatste tijd, wil ik hem er toch mee verassen. Straks ga ik lekker bankhangen en tv kijken!
Zit de foto's van vanmiddag door te nemen en uit te zoeken. Niet de allerleukste klus, maar als je dan zulke foto's tegenkomt............ Toch best grappig, hahaha!
haha grappig.... hoe weet je nou dat ze een groene auto heeft misschien zie je mij ook wel rijden in een grijze metalic welke heb jij? haha