dat heb ik dus ook, vind het gewoon zelf irritant! ik kan niet tegen rotzooi, word er idd ook echt chaggie van..gebeurd hier niet zo vaak maar je hebt altijd wle van die drukke momenten dat het toch gebeurd..irritant!!en dat is tijdens de zwangerschap nog erger..(zucht...)
Hahaha geweldig om allemaal te lezen! 1 deed mij ook ergens aan denken, want ik hou ook van bijten!! Niet gemeen bijten, maar lieve zachte beetjes.. Soms dan ben ik met mijn dochter aan het knuffelen en dan heb ik soms zooooo'n overweldigend gevoel, dat ik even een bijtje in haar nekje geef. En absoluut niet hard hoor!!!!! Begrijp me niet verkeerd, soort van liefkozing! ( of ik ben té verslaafd aan twilight? )
Dat doe ik ook!!! Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je je onderkantje met die inkt afdroogt/veegt? Dat probeer ik mensen al jaren duidelijk te maken en hang ook overal de rol omgekeerd. Verder vind ik het een vies idee dat die rol eerst langs de muur glijd, je het opvouwt en daarmee afveegt. Dan is het toch al gebruikt?? Gr. Marielle
Dan breekt hier ook de pleuris uit hoor! Gatverdegatver, wat vind ik dat smerig zeg...:x Gr. Marielle
Schaam je niet hoor, doe ik ook De hondjes kijken me nog wel eens raar aan als we over straat lopen Gr. Marielle
Ooooh eeeh -Mijn tenen hebben namen Papateen Mamateen Marijketeen Yvonneteen en Janneketeen (mijn familie dus). -Ik loop altijd heel gek op een stoep met van die 30x30 tegels elke voet moet perse midden op een tegel. -Ik mag fietsend niet over de witte verf op de weg komen met de banden van met fiets. -Ik wiebel met mijn tenen om en om in de auto bij elke streep op de weg (als een soort van tellen) -Ik doe dat bijvoorbeeld ook bij bomen, hoeken van peilen ed. -Mijn ondergoed en shirtjes ed lagen op kleur (tot de bevalling, sindsdien is mijn kledingkast een zooitje) -Mijn cd's staan op alfabet en jaar van uitkomst (net zoals inde platenzaak) heel irritant als ik een nieuwe koop want het zijn er heel veel. -Ik vind sommige woorden ook oprecht mooi of juist stom 'wandmeubel' ieks ik hou niet zo van de eu -Ik stoor me aan mensen die cuver zeggen ipv cover (heel erg) -Als ik chocolademousse eet (bijna elke dag) stop ik het in mijn mond en dan duw ik het eerst weer een soort van heen en terug door mijn tanden woehahaha -Als ik chips eet (gaat eigenlijk altijd de hele zak op) en die verstop ik dan tussen de bank. -Festivaleten (lees friet, hamburgers, pannenkoeken ed) is mijn lievelingseten! Mmmm -Als ik mijn tampon weggooi pak ik die altijd heel netjes in (in een wc papiertje) voor ik hem in de prullenbak gooi!?!? -Ik heb een vaste manier van inruimen van de vaatwasser, mijn man niet grrrr -Als ik van mijn man een kusje krijg op een lichaamsdeel waarvan ik er twee heb (arm, borst, bil, wang ed) dan wil ik er ook een op die andere: anders wordt die jaloers zeg ik dan. -Als ik iets kwijt ben ga ik niet zoeken maar opruimen tot grote ergernis van mijn man(duurt te lang) maar op die manier vind ik wel altijd alles terug
Yep, ik pak mijn tampon ook altijd in En ik heb nog een tic die volgens mij niet genoemd is. Ik stop alles in mijn mond... vaak ongemerkt en als ik het niet met mijn ogen kan definiëren... *vies mens* Gr. Marielle
Haha geweldig om te lezen! Ik zit altijd aan mijn wimpers te pulken. Tot grote ergenis van mijn vriend want die vind het niet zo tof dat overal zwarte vlekken opkomen van de mascara Als ik de auto in de 5 zet dan voel ik daarna altijd even aan de handrem
hier ook zoiets, als ik iets drink waar prik in zit (vooral bij cola) spoel ik het eerst een paar keer door mn mond voordat ik het doorslik (lekker goed voor mn gebit) maar anders vind ik het te scherp haha!
Ik moet standaard 'tot morgen' tegen m'n kinderen zeggen als ze naar bed gaan (en ik heb het liefst dat ze dat ook nog even terugzeggen). Ben heel bijgelovig en mocht ik het op de een of andere manier vergeten ga ik vast nog eens terug om het alsnog te zeggen. Soms is het rond 12 uur dat ik naar bed ga en nog even bij ze langsloop, dan kan ik me er echt druk om maken dat ik 'tot morgen' heb gezegd als het al na 12 uur is Ik heb ook een tik met m'n vingers, al doe ik dat niet meer zoveel nu ik niet meer zo'n stresskip ben. Dan moet ik op allerlei verschillende manieren m'n vingers tikken op bv de bank, tafel, been etc. Kan alleen niet zo goed uitleggen wat ik dan precies doe haha, zou je moeten zien
Dit heb ik ook! Doe dan alles in 1 keer met gevolg dat ik er chagie van wordt weet je wat bij mij helpt? Agendatje neerleggen met elke dag een taak erop... echt heel fijn! Zo ben je voor je gevoel ook 'klaar' als je het gedaan hebt!
hihi heel veel dingen zijn zo herkenbaar. ik heb vaak dat ik alles moet tellen dus bv de bomen langs de weg de traptreden auto's enzz contoleren of de deuren enz dicht zitten. maar ik heb toch wel 1 tik wie de kroon spant. vanaf dat ik klein was heb ik met slapen altijd iets tussen me tenen moeten hebben, dus dat was altijd het dekbed ( dus lekker met het dekbed friemelen tussen mijn tenen) ik wilde het toen afleren en toen stopte me moeder steeds het dekbed heel strak in maar het is niet gelukt! zins ongeveer 10 jaar is het dus een oude bh geworden met lekkere harde stukjes enz wie ik dus tussen me tenen heb! zonder kan ik echt niet slapen. voor manlief is het iets gewoons geworden,die weet niet beter,en als we weg gaan vraagt hij dus ook heb je je friemelding bij je? en ik zou ook niet weten waarom ik het af zou moeten leren, ik doe er nìemand kwaad mee.. zo heeft manlief de tik dat hij met ze been wiebeld totdat hij in slaap valt!
hahahahah ikkelies!! dat van die bh! Ik vind het juist heeeeeeel irri als er iets tussen mn tenen zit bijv een stuk sok!
Oohh ik heb er nog 1: ik kan niet slapen met een pyjamabroek of sokken aan! Bbrrr, het idee alleen al! Nee ik MOET blote benen hebben in bed anders word ik knettergek!
Wat een leuk topic..en veel herkenbare dingen! Ik heb zelf aardig wat "dwangneurosen" Ik mag alleen op de witte strepen lopen van een zebrapad, anders voelen mijn voeten raar Hetzelfde heb ik ook met klinkers of tegels, maar is een beetje lastig uit te leggen. Als ik wegga moet ik minimaal 3x alle deuren gecontroleerd hebben..ook moeten overal alle stekkers uit het stopcontact en ik voel of het koffiezetapparaat of waterkoker niet meer warm is. Toen wij nog rookte moest de asbak ook altijd vol met water, erg irritant als je meerdere keren op de dag weg moest..maar daar zijn we vanaf! Ik ruik aan bijna alles wat ik in mijn handen krijg en alles wat ik aanraak moet ik ook met de andere hand of voet of been of wat dan ook aanraken. Ook als iemand mij aantikt ofzo..dat kan rare situaties opleveren als je bv in de trein staat. Ik heb ook stukjes gelezen over meiden die met een knuffel slapen, dat vind ik niet raar..ik slaap zelf op een boekweitkorrel kussen, die gaat altijd overal mee naartoe anders kan ik niet slapen. En als we gaan slapen mag mijn vriend geen doei tegen mij zeggen. Zelfde als ik mijn zus of mijn moeder aan de telefoon heb voor het slapen zeggen wij weltrusten geen doei. Oh ja..en meiden die hun partner zachtje beetjes geven dat doet mijn vriend altijd bij mij..dus niks raars. Zal vast nog wel meer rare dingen hebben..maar dit was nu wel even genoeg. Jeetje wat een hoop..ben een raar persoon