mutsaerts(mutsy) transporter

Discussion in 'De babyuitzet' started by taliaa, Sep 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    Hoi,
    daar ben ik weer. Wij hebben de mutsaerts transporter kinderwagen. Na de kinderwagenperiode zitten we nu alweer een tijdje in de wandelwagen periode. Dacht ik eerst nog dat Isabelle zo beroerd zat omdat ze nog niet groot genoeg was, nu denk ik toch steeds meer dat het aan de wandelwagen zelf ligt. Isa kan toch echt al heel goed rechtop zitten, maar ze blijft zo hangen in de wagen.
    Volgens mij komt dit door de knik in de rugsteun (hoort deze? het lijkt wel een scharnierpunt ofzo??) en door het korte zitvlak.
    Hebben jullie dit ook en hoe lossen jullie dit op??
    Ik ben echt tevreden over hoe hij rijdt en opklapt etc. Maar ik baal hier toch wel echt erg van!!

thnx,
    Taliaa

2. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi Taliaa

wij hebben de mutsy 4 rider en hadden dit probleem ook
    totdat ik het zei in de babywinkel, bij ons zit bij de knik van de buggyinzet een knop aan de buitenkant zodat je de zitting langer en korter kan maken.
    toen ik deze in de andere stand zette zat Teun veel beter.
    weet niet of je het zo begrijp... maar ga anders ff op zoek naar de knop....
    als je het niet kan vinden ga ik wel ff op zoek naar de gebruiksaanwijzing van onze wagen en dan kijk ik wel ff hoe hij echt heet ( de knop dan)

succes

3. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    @janette, ik ga even in de gebruiksaanwijzing zoeken naar zoiets. Maar denk niet dat het dat is bij ons...:( zit ook niet (voelbaar) een knop aan de buitenkant.. maar thnx voor je reactie!

4. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    en al gevonden ;)

bij mij in de beschrijving staat het onder het kopje "zitdiepte aanpassen" en dan is het plaatje M

wie weet lukt het zo
    het zit dus echt waar de zitting over gaat in de rugleuning aan de buiten kant zit een zwarte ronde "knop"deze moet je naar links of rechts draaien, beide kanten tegelijk en ook tegelijk indrukken...

hoop dat ze daar ook opzitten...
    en anders ff langs de babyzaak gaan en het verhaal zeggen dan weten zij misschien wel een oplossing..

5. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    thnx. nee dit is het dus niet... Heb ook in de beschrijving er niks over gelezen:( hmmm.. lekkere miskoop dus;) was nog wel zo blij met onze wagen. maja...
    als ik weer eens in de babydump ben ga ik het vragen:)
    en wieweet mogen wij over een tijd naar een duowagen;)

6. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    ik ga duimen voor je dat je snel over mag

ik kreeg de tip bij Prenatal, ook al had ik hem ook bij babydump gekocht toen zeide ze er ook niets over

mocht je nu nog een andere wagen willen, ons complete set staat te koop hoor;)

succes

Share This Page