Elke ochtend schrikt vriend zich kapot , ik douche namelijk in de avond op zeker 42 graden heerlijk ! Hij doucht echt maar op 36/37 graden .. Dus ben benieuwd hoeveel graden jullie douchen..
Zo warm mogelijk Hoeveel graden geen idee maar best een stuk voorbij de blokkering op de thermostaat kraan. Heerlijk
hier ook zo heet mogelijk zo lekker warm manlief zegt altijd heb je weer gedoucht op de crematie stand?
Ik begin met 38 graden en daarna steeds warmer, ook rond de 42 graden denk ik, nooit op geler zal vanavond eens opletten
Ook 42 graden Vriend schrok laatst van de temperatuur, dus heb het opgegeten met een badthermometer. Heerlijk
Ben ik dan de enige vrouw die daar helemaal niet tegen kan zo'n hete douche. Bij mij staat die altijd op 35 en bij mijn man iets van 39.
Ik heb eens gelezen dat vrouwen vaker veel heter douchen dan mannen Ik zie het bij onze kinderen zelfs. Als ze samen in bad gaan wil dochter het water heel warm en onze zoon vindt dat dan veel te warm en wil het bijna voor de helft kouder. Compromis is dan dat als hij meer gewend is dat er dan nog wat warm bij mag. Tot zover hij het niet te warm vindt natuurlijk
Ik begin op 38 en eindig op een paar graden warmer, ook 42 ofzo. Maar ik schrik van mijn vriend... Als ik ga douchen staat de kraan meestal op 48 graden!
Ik begin op 38 graden en zet 'm dan steeds warmer. Manlief vind dat ook maar raar haha. Hij doucht altijd op 35 graden.
Hier ook heeeel warm, weet niet hoeveel precies, maar zal me niet verbazen als het boven de 42 komt. Ben ook altijd knalrood