Ik ding altijd af, maar daar ben ik ook een man voor Bij seats en sofa's een keer voor de lol gekeken en komt er een verkoper aan. We zaten in een bank van 3500 euro en na een gesprek van ruim een half uur werd de bank uiteindelijk 1500. Dus meer dan de helft er gewoon af! De bank niet genomen aangezien we daar nog niet aan toe waren. Maar ik ding overal af. Ook in kledingzaken als ik redelijk wat in 1x koop. Er kan altijd wat van de prijs af is mijn ervaring.
nee gewoon in de winkel als ik wat koop niet. Maar over een paar weken gaan we fiets stoeltjes kopen we zijn dan nodig; yepp voor en achter, fietstas. Wil wel vragen of er adapters bij mogen voor op papa zijn fiets Stoeltjes zijn al duur genoeg
Nee zelden ik ben er vreselijk slecht in.Alleen als ik op de zwarte markt ben doe ik het. Mijn moeder is wel een ster in afdingen van haar zou ik nog wel wat kunnen leren. Wel gaan we over een paar maanden een nieuwe (duo)kinderwagen kopen en dan ga ik toch wel proberen er iets af te krijgen of er iets gratis bij te krijgen.
Ja, ik probeer het toch wel vaak. In elk geval bij de groter aankopen (bank etc), maar ook bij electronica oid. Het lukt ook best wel vaak.
Ik probeer het eigenlijk altijd wel. Paar kleine voorbeeldjes: -Kringloopwinkel 2 poefjes 3 euro per stuk, gezegd dat ik ze allebei wel voor 5 wilde, kreeg het nog ook. -Wilde 3 shirtjes in uitverkoop bij Lake Side kopen maar 1tje net aan de dure kant want zat maar 30% op, kreeg hem uiteindelijk voor 70% korting haha. -Bol.com, leveringsproblemen met een boxkleed, kreeg 10% korting op ander boxkleed. Het is niet veel maar iedere keer toch weer wat. Soms is het voordeliger om stickerprijs te betalen in een webshop dan korting vragen bij bijvoorbeeld MediaMarkt. Zeker als je ook nog wilt laten bezorgen zijn er een hoop sites die en scherpe prijzen hebben en gratis verzenden. Baal er eigenlijk altijd van als het niet lukt om er iets af te krijgen, al is het maar een paar euro en heb dan vaak de neiging om dan te zeggen dat ik het niet koop. Terwijl ik dan vaak al in mijn achterhoofd heb dat ik al het meest goedkope voor mijn neus heb en de marge waarschijnlijk al niets meer overhoud. Zag op een nepmerkenmarktje op de grens tussen Duitsland en Tsjechiƫ een tas met playboykonijntje, vriendin van me was daar helemaal gek op en koste 25 euro. Had voor niemand souvenirs mee dus wilde hem eigenlijk helemaal niet kopen omdat hij niet voor mezelf was, verkoopster begon zelf met afdingen, op een gegeven moment zei ze 3 euro en kon ik natuurlijk niet meer nee zeggen...
jahoor geen problemen mee, al doe ik het niet in een normale grote keten zeg maar. dus niet bij een hema of ene supermarkt oid. elektronika doe ik het ook heb 2 jaar trug een inbouwkoelkast ne vaatwasser gekocht en heb gewoon dikke 200 eraf gepraat. ml kan het niet dus die gaat altijd de rest van de winkel bekijken. je bent er namelijke vaak nogal ff mee bezig. hij had zelfs een keer toen we gingen kijken voor een auto meteen zoiets van jah is goed doen we.... dus ik meteen nou we overleggen nog wel ff...... aargh eerst ff op hem gemoppert en erna dus ff winterbanden en trekhaak erbij aan gepraat. haha