Hoi! Aangestoken door alle bespaartopics wil ik wat bewuster met ons geld omgaan. Nu sturen we regelmatig een kaartje, bijv. voor een verjaardag of geboorte of zomaar en meestal kopen we zo'n kaart dan los, dat kost toch al gauw 1,50 p.s. Wie weet waar je leuke sets kaarten kunt kopen? En dan ook echt leuke zeg maar! Ik ben benieuwd!
Action! 1,79 voor 10 kaarten volgens mij. Ik vind de postzegels het duurste, koop je een leuke kaart mag je er nog 60 ct opplakken!
+1 wij verstuurde altijd via greetz maar dat werd me ook veel te duur. ging ik ook opzoek naar hoe ik het goedkoper kon doen en kwam bij de action uit! en ik vind bepaalde setjes echt wel leuk hoor!! genoeg keuze ook!
Ik maak ze zelf. heel simpel van restjes papier die ik in een leuke vorm knip of van oude kaarten weer nieuwe maken. de postzegels zijn nog het duurste.
Home | Gratis Ansichtkaarten Alleen verzendkosten betalen. Je krijgt momenteel 30 kaarten naar keuze voor 5 euro
Via bijvoorbeeld Hallmark.nl kun je gratis e-cards versturen. En wat ook nog wel eens wil helpen is even googlen op een kortingscode. Ik heb laatst gratis een kaart verstuurd, ook de postzegel niet hoeven betalen.
Action inderdaad, heel leuke kaarten (al vond ik het op dit moment, net van de week geweest, een beetje tegenvallen). Die verrekte postzegels...
kruitvat zijn de 59 cent per stuk, en dan 5 voor ...? weet ik niet meer, maar daar koop ik ze ook. Leuke kaarten in alle categorieën! Ik vind 2,50 voor een kaartje echt te veel!
ik heb ze laatst bij de bazaar gekocht. een setje van 10 kaarten voor 1 euro. zaten wel leuke sets bij