hallo dames, ons zoontje is 8 maanden wat hebben jullie voor slofjes schoentjes voor de winter? hij stapt al aardig wat aan de hand
zootjes! heb ze nu van oxxy. Wel met de klittenbandjes! Ideaal. zijn de enige die bij onze elize blijven zitten.
Wij hebben hier de brakkies. Is een tussenschoentje. Dus geen echt schoentje, maar ook geen slofje. Wel met een rubberen zooltje en heel flexibel. Als je zoontje al aardig aan de hand stapt zou je die kunnen overwegen. Toen hij alleen nog slofjes droeg hadden wij die van bobux. Bleven ook altijd zitten.
hier ook aapies, echt super. heb ook bearpaw gehad, maar die had madam binnen 1,5 week versleten, met een gat erin. Heb nu weer nieuwe aapies, en heel fijn. heb bij de zeeman trouwens voor 4 euro slofjes voor buiten gehaald, omdat zij rent achter karretjes aan, en sleept dan met haar voeten over de grond, en 30 euro per week vind ik toch echt te gek, dus vandaar de goedkopere erbij, maar die zijn echt ook prima.
10 maanden hier, en stapt wel aan de tafel en overal langs, maar nog niet los. Heb dus leren slofjes van Oxxy die blijven goed zitten. Soms heeft ze ook flexibele schoentjes aan, meer voor de mooi, maar die kan ze makkelijk zelf uit doen.
Hier hadden we ook altijd aapies en die ga ik voor de winter voor binnen weer aanschaffen. Toen ze 6 weken los liep, heb ik shoesme extreme flex gekocht.
Ik heb dus vandaag de hele dag lopen zoeken voor mijn dochtertje van 5 maanden maar alles is veelste wijd of niet veel dikker dan een sok...
Sorry dat ik even ertussen kom... Ik zat net te kijken op de site van de Aapies sloffen. Ik wil voor de herfst voor m'n dochter van nu 3 maanden slofjes kopen. Ze kan dus nog niet lopen. Nu zie ik bovenaan sloffen die met schapenwol gevoerd zijn... Maar kan niet vinden waar die anderen mee gevoerd zijn... Zijn die een beetje warm? Ze draagt ze vooral als we met d'r naar buiten gaan in de maxi-cosi (op de kinderwagen), etc.
Die anderen zijn ongevoerd. Dus alleen leer. Voor de winter zou ik gevoerde nemen. Voor het voorjaar had ik ongevoerde.