Dingen ontwijken!

Discussion in 'De lounge' started by life, Aug 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh ik heb hier altijd 2 boze mannen: waar hun sokken zijn, ze doen er altijd 2 in de was (zeggen ze tenminste) en ik haal er altijd maar 1 uit. Ik roep altijd dat marsmannetjes bestaan, en ze eten: SOKKEN, dat kan gewoon niet anders.

Gevolg: als ml geen sokken meer heeft duikt hij in de kast van zl en andersom. Ik weet ook echt niet welke sokken van wie zijn.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Jaaa :D voor mij en de baby toch, hoewel de was van de baby meestal wel netjes is opgeruimd of bovenop de hoop ligt, als ik mijn favo zuivere shirt wil hebben ligt die altijd onderaan op de hoop en af en toe krijg ik het voor mekaar alles netjes op te ruimen. En trots dat ik dan op mezelf ben :D

De was vouw ik ook altijd op op de grond/tapijt in de woonkamer met de ipad en dan op kijk.nl of op gemist tv kijken haha

3. knap

knap Niet meer actief

Dacht altijd dat doen de meeste moeders niet. De was in de mand laten( schoon haha ben ik blij jou tegen te komen) ;)

Dat met die sokken. Koop vaak genoeg sokken of neem weer eens een paar mee. En dan denk ik soms van waar blijven die krengen. Oude sokken vind ik dan nog wel. Heel vreemd.
    En zoon tja zijn sokken die vind ik onder zijn bed. Logisch ook dat ik soms geen passende sokken hebt haha.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Mn vriend heeft die berg zuivere was nog niet eens gevonden volgens mij, ik gooi er vaak een dekentje op :)
    Het is nog niet eens opgevouwen maar wel zo neergelegd dat er geen kreukels inkomen:)

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha ik dacht ook altijd de enige te zijn die dat deed uit pure luiheid erg he. Maar ja, waarom dubbel werk verrichten? Heb genoeg te doen in het huishouden met 3 kinderen.

Ik heb ook beneden in de kast schone rompertjes en pyama's voor de kleintjes, als ze een ongelukje hebben, hoef ik niet steeds naar boven. Ik heb nl heel hoge plafonds, dus een heeeeeeeeeele lange trap :( hoe minder ik naar boven moet, hoe liever het me is.

Oh en sokken onder het bed: is dat alles? eens in de zoveel tijd ga ik zelf eens door de kamer van de oudste heen, wat je dan niet vind: sokken, ondergoed, schone kleding die hij niet op heeft geruimd (van wie zou hij dat nou hebben???:D) En waar hij trouwens nog wel eens een handje van heeft: schone kleding in de was gooien, alsof ik niet genoeg te doen heb, maar dan ligt het ergens in zijn kamer, gaat hij opruimen en mikt het dan zo die mand weer in :x:x:x

6. knap

knap Niet meer actief

Heel herkenbaar. Na het douche handdoeken laten slingeren in zijn kamer. Broeken onder het bed( hij heeft een drie persoonshoogslaper) Dus een tweepersoonsbed onder. Moet ik er onder kruipen. Flesjes drinken papier bakjes van de chips. Deze week had hij 6 bekers in zijn kamer staan. In een dag.:D

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

die van mij kreeg vanavond een waarschuwing (voor de zoveelste keer :x) om de glazen van zijn kamer in de vaatwasser te zetten, je ontbijtspullen ook (dus niet op mijn tv kast laten staan als je naar je stage gaat :x) en het ook niet die enkele keer DAT hij het naar de keuken brengt het op het aanrecht te laten staan of de gootsteen vullen met je 8 glazen, bekers en je 5 borden inclusief je bestek, maar het IN de vaatwasser te zetten..... zo moeilijk te begrijpen als je bijna 17 bent.... En dan te bedenken dat hij in de horeca stage loopt, dus ook tafels moet afruimen en de vaatwasser moet vullen......zucht

En inderdaad, gewoon een prullenbak op je kamer hebben die keurig leeg blijft, smijt maar neer joh, totdat mama of papa eens flink boos worden, dan gaat het welgeteld 3 dagen goed ;)

Verder is hij heel lief hoor :)

8. knap

knap Niet meer actief

Hihi ook herkenbaar. Vorige keer zeg ik nog een keer en je mag de hele week afwassen haha ik heb geen vaatwasser. :D.
    Nu is het zelfs zo erg als ik hem roep dat hij me niet eens hoort zit hij achter zijn laptop. Moet ik via skyp bellen van je gaat slapen haha.:$
    Ben blij dat volgende week school weer begint. 8 weken vakantie veel te lang echt.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

jaaa die van mij zit constant met een koptelefoon op achter zijn computer, en ik maar gillen, we gaan eten, of let even op de kleintjes, als ik ga koken bijv, maar voor hij reageert.....wordt er stapelgestoord van !! ik kan roepen wat ik wil, hij hoort me echt niet hoor. Dan bons ik maar weer eens flink op zijn deur (gelukkig slaapt hij beneden, scheelt me die trap weer :D:D:D)

10. knap

knap Niet meer actief

:D ja opletten op je broertjes of zusjes haha. Doen we hier nog maar niet dat word een ramp. :D
    Hij heeft een knip op zijn deur voor zijn zusje. S morgens als zij wakker word en ik reageer niet gelijk. Dan rent ze naar haar broer. En dan hoor ik MAMAAMAMAMAMAMA. Haal haar nu direct weg uit mijn kamer hij mag s nachts zijn knip niet op de deur in verband als er s nachts of zo brand uit breek en ik hem meteen bij zijn kladden wil hebben om hem te redden.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

nee een knip op de deur is levensgevaarlijk voor als er brand uitbreekt of iets dergelijks! Ik heb de sleutels van de slk altijd weggelegd, je weet maar nooit, doodeng! hier scheelt het, hij slaapt beneden, de 2 kleinsten boven, wij zelf ook, bij hem dus gelukkig geen kleintjes 's morgens op de kamer, wel overdag en daar is hij natuurlijk ook niet altijd blij mee; komt er een vriend, staat zijn zusje van 3 voor hun neus: hallo (naam) kom je met mij spelen? hahaha

12. knap

knap Niet meer actief

Ja idd. Hij mag hem ook alleen overdag op de knip doen en alleen als zijn zusje regelmatig langs komt. Maar in de nacht toch echt niet.

Hihi. zie het helemaal voor mij.

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

goh, lijkt mijn huishouden (van jan steen) wel :D

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Ik heb weleens buikpijn 's morgens. Dat is wel echt en ik blijf dan even liggen tot het wegtrekt.

Alleen blijf ik daarna vaak nog net ff wat langer liggen....hihi.:)

Mijn man heeft de dames dan al voorzien van ontbijt etc...

Oh en mijn man gaat altijd zitten schijten na het eten, maar hij blijft extra lang zitten want hij zit dan spelletjes te doen op zijn telefoon (in zijn eigen lucht:( ).

15. 2jees

2jees Niet meer actief

Nou kan me niet echt iets bedenken.. Zit zeker niet in me ;)

ML ook niet maar heeft ook niet echt een 'taak' of zo.

16. life

life Niet meer actief

Oh de was problemen herken ik zeker terug, staat nu ook al een week. Ik wou dit gister doen maarja eerst vk en dan me autotheorie dus kop stond er niet naar dus alles laten liggen voor vl voor vandaag;)

Ohja merk ook wel eens dat vl de s*x eventjes laat zodat hij ze speeltje (jaja) kan gebruiken;) veel plezier maar deze dame wil ook gewoon hoor hahahaha

En dan nog niet over de rest van het huishouden dat stel ik ook zo lang mogelijk uit en dab kan ik er niet tegen dat er zn troep is en dan begin ik driftig schoon te maken...

17. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik maak altijd afspraken om naar de kapper, tandarts, manicure, pedicure te gaan rond kinderbedtijd :) Dan hoef ik ze niet op bed te leggen en heb ik voor mijn gevoel de hele avond voor mezelf..

Mijn man weet zogenaamd niet hoe je vet uit de koekenpannen haalt, hij ruimt dan de hele keuken op maar die pannen maakt hij niet even schoon. En wc schoon maken 'kan' hij niet....

18. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Als ik heel erg moe ben doe ik soms of ik onze jongen niet hoor als hij wakker begint te worden en vraagt om zijn speentje... (schaam schaam). Dan staat mijn vriend op. Maar moet er wel bijzeggen dat ik altijd 's ochtends opsta en hij lekker kan slapen dan...

19. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Haha ik zet ook altijd de strijkmand en de strijkplank in de woonkamer om te gaan strijken. Dan ben ik moe en denk ik, dat doe ik morgen wel. Vervolgens 3 dagen later ruimt mijn vriend de strijkplank op omdat hij zich stoort aan dat ding en dan wordt ik kwaad omdat hij dat niet mag opruimen, want ik wil vanavond strijken :p

20. Nati

Nati Niet meer actief

Het enige, dat ik echt-echt-echt probeer te ontwijken, zijn van die 'verplicht gezellige' dingen op mijn werk als borrels, recepties en uitjes na werktijd. Ik werk graag en heb leuke collega's, maar ik ben ook iedere keer weer blij als het vijf uur is en ik lekker naar huis mag. :)

Mijn man, tsja, die heeft af en toe een schop onder zijn hol nodig en stelt (huishoudelijke) klussen graag uit, maar uiteindelijk gebeurt het wel (alleen misschien niet zo snel als ik zou willen). Ik zeur er niet over, ben al lang blij dat het gebeurd. Ik zou het ook niet fijn vinden als hij steeds tegen mij aan zou zeuren omdat ik niet meteen doe wat hij vraagt (want ook ik kan behoorlijk uitstelgedrag vertonen en doe dingen graag op mijn manier en wanneer het mij uitkomt). ;)

Share This Page