O geweldig... Mijn man...geen idee wat hij ontwijkt.. Maar ik ontwijk weleens de kinderen op bed doen. Mijn man is daar veel beter in ( rustiger...ha ha) en ik kan dan nog even lekker opruimen Maar goed, de kinderen willen natuurlijk ook weleens een verhaaltje van mij dus gaat die vlieger niet altijd op
Hier willen we graag van het kleine slaapkamertje over naar de grote slaapkamer, maar sinds ik hier woon (eind juni) zeggen we beide al ja we moeten die kamer even leegmaken en opknappen he... en dan komt er niet meer als een ja en we gaan weer wat anders doen haha. Nu zei ik al een paar dagen we moeten nu echt die kamer gaan doen schat! en hij maar ja gaan we doen... en weer niks... Nu ben ik gisteren maar die kamer ingedoken in mn eentje toen hij op het werk was en alles opgeruimd en oud logeerbed uit elkaar gehaald en allemaal spullen die naar het grofvuil moesten beneden in de gang gezet en hem een app gestuurd dat we even naar het grofvuil moeten rijden als hij thuis is met een paar fotos van hoe leeg de kamer nu was Nou hij was trots op me en helemaal blij maar...... "grofvuil moeten we even kijken, wilde eigenlijk meteen door naar de sportschool" *kuch* dacht het niet, dus toen ie thuis was meteen even wat argumenten in de strijd gegooid waardoor we toch even naar het grofvuil zijn gereden hahaha het had nog wat tegen argumenten als "dat past niet allemaal in de auto" en "maar het staat toch niet in de weg?" maar ineens zei hij zelf... "Hoelaat komt I. terug van haar vader? want het is wel gevaarlijk voor haar zo" Zooooo nu heb ik gezegd het hele weekend te willen klussen... was ie het niet helemaal mee eens hahaha Wat ik echt kan ontwijken zijn bezoekjes aan mijn vader, ik heb helemaal niks met die man maar omdat dochter hem wel leuk vind ga ik er voor haar nog wel eens heen... maar eerst heb ik dan al een paar keer mijn telefoon niet opgenomen... moet van hem namelijk dan altijd al een paar dagen daarna en ik moet me daar echt op voorbereiden... Strijken ontwijk ik al zo'n 3 jaar de laatste keer dat ik streek was babykleding vlak voor de geboorte van dochter omdat ik toen nesteldrang had hahaha nu doe ik het nooit meer...
Ik doe bijn alles thuis behalve de ramen zemen aan de achterkant want dat kan ik niet. Manlief doet wel al het onderhoud en de ramen dan.
Ik doe altijd alsof ik heel slecht ben in het inruimen van de vaatwasser zodat mijn man dat gaat doen
"Schatje, nu je niet meer zwanger bent, kun jij toch best weer de kattenbak leeggooien en schoonmaken?" - Welnee, hoe kom je daar nou bij? Ik geef toch nog borstvoeding? Zo dadelijk krijgt ons kleine mannetje toxoplasmose Dat wil je toch niet?????? "En het vuilnis buiten zetten dan?" *drukt de baby dicht tegen zich aan en knuffelt flink* - Gekke papa toch!!! Bweikes, da's vies joh, wordt je ziek van! (let wel; hij heeft 4 taken in de huishouding; de kattenbak, het vuilnis, katten eten geven, AF EN TOE stofzuigen - no way dat ik dat over ga nemen) Ik kan iets heel stellig brengen... Hij geloofde het toxoplasmose-verhaal direct. Gewoon een moeilijk woord er tussen proppen en dan komt het wel goed.
Ik ontwijk de badkamer om schoon te maken, dat doet vriend wel wanneer het nodig is En het stoffen laat ik ook aan hem over haha. De afwas is vaak voor mij, maar ook die blijft wel eens 2 dagen staan tot ergernis van mezelf Stofzuigen ontweek ik ook altijd, maar doe t tegenwoordig elke dag met plezier omdat Emma op de grond speelt.
Wij ontwijken niets want het moet toch gebeuren Wij hebben afgesproken als we ergens geen zin in hebben om te doen vertellen we dat eerlijk en dan doet de andere het vaak...
ik ben best lui geef ik eerlijk toe, maar vooral nu erg moe in de zwangerschap. Het wil nog wel eens zijn dat ik na het eten voor de 'grap'even op bed plof en dan eerst semi, maar dan echt in een diepe slaap val. Mijn man brengt dan de kids naar bed en ik hoef alleen een kus te geven.....
hahaha dat valt wel mee, het is hier keurig eigenlijk (voor het oog dan ) Maar trek geen kasten, laatjes of trapkasten open..... En ik ruim echt regelmatig op hoor, maar gooi er met hetzelfde gemak zo weer zooi bij, dus wordt het al gauw wat rommelig in de kasten.
We zijn allenmaal schoonmaak gekken zie het al hahq. Lefst doe ik het helemaal niet maar dat gaat natuurlijj niet