Hoi, Ik ben op vakantie in de buurt van eindhoven. Het valt me hier op dat heel veel mensen hier hun(gezonde)hond in kinderwagens vervoeren. Zijn baby"s uit de mode en honden in kinderwagens de nieuwe trend? Snap er persoonlijk niks van. Laat dat beestje lekker lopen. Is toch ook beter voor het hondje zelf. Of ligt het aan mij.
Haha herkenbaar! Hier in de randstad zie ik het ook steeds vaker. Ik hou niet van generaliseren maar het valt me toch op dat het vaak een bepaald slag mens is die de hond in de kinderwagen vervoerd. Geeen idee waarom ze dit doen
in echte kinderwagens of van die hondenbuggys? lijkt me idd een raar gezicht. het is geen kind. die hondenbuggys verkopen ze hier om de hoek ook bij de dierenwinkel. ik denk dat die vooral gekocht worden door oude vrijsters die zelf nooit kinderen hebben gekregen en een hondje nemen als plaatsvervangende baby (oei wat een vooroordeel)
Dat vind ik ook altijd zo ergerlijk. Laat die hond toch lopen. Het ergste was nog wel toen ik met mijn babyspullen op de rommelmarkt stond, komt daar zo'n mens aan met hondenbuggy, neemt een paar van die zachte blokken die ik verkocht vast, "oh, ideaal voor mijn hond, zo van die hondenblokken!". Nu worden mijn mooie babyblokken kapotgebeten door zo'n mormel...
Ja Moradora! Het zijn hondenbuggy's hier in de buurt! Oh mijn god wie heeft die dingen bedacht? En waarom?
Ja raar he....ze horen gewoon te lopen. Het is een dier...ha ha Net als een tas op op de arm...tssss @novaa...hele slimme zakenmensen, ha ha
Als ik dat zie erger ik me er ook altijd aan. Midden in de stad of winkelcentrum(zag het vorige week nog bij de ikea) lopen er van die dames met die honden in een buggy. Ik vind dat echt zielig en kan me ook niet voorstellen dat zo'n hondje dat leuk vind. Zo'n dier hoort lekker te ravotten op het strand of in het park... Daar is het een hond voor.
Mensen denken serieus dat ze er hun hondje een plezier mee doen Honden willen lopen, sommigen wel ki-lo-me-ters
Mijn moeder had ook een kinderwagen gekocht speciaal voor d'r honden, ze heeft 'm gelukkig nooit gebruikt..
Laatst stond dit op internet en in de krant. Vind ik helemaaal belachelijk! Trend gespot: hond aan je schouder - Uitgelicht | WTF.nl
Toen ik zwanger was, ging het niet zo goed met onze oude hond. Hij had een nek hernia en kon bijna niet lopen. Toen grapten we wel dat we een tweeling wagen gingen kopen, baby aan de ene kant en hond aan de andere. Hondje was er al niet meer toen mn dochter geboren werd. Maar ik zou het zelf niet doen, zeker niet bij een gezonde hond.
Ik heb het nog nooit gezien en mocht ik het tegen komen zou ik die persoon schaamteloos vragen 'what the deal' is, vervolgens nawijzen en uitlachen als dat jongetje van de Simpsons... ! HAHA!
Hier heb ik ze wel eens gezien bij mensen met een puppie. Die mogen nog niet zo ver lopen en als je dan toch naar de leuke plekken wilt is zo'n ding handig. Of als je meerdere honden hebt en 1 ervan moeilijker ter been is of als je toch ermee naar het park wilt omdat hij het daar zo leuk vindt... Tja, ik kan er wel inkomen die buggy's, mits ze niet gebruikt worden als vast vervoersmiddel voor gezonde honden.
ehhhhhhhhhh mijn ouders hebben zo'n hondenbuggy. Gelukkig gebruiken ze hem alleen als ze naar een hondententoonstelling gaan.
Mijn moeder had zo'n hondenbuggy, haar hondje had nl. vaak moeite om grote afstanden te lopen, terwijl zijzelf juist wel eens lange wandelingen wilde maken. Een raar gezich was het wel!
oeps en ik had zo'n handvat tuigje voor mijn hond. Reuze handig als we met de trein weggingen. Kon ik haar zo optillen
Tsja. Hier loopt ook een mevrouw met 4 teckels waarvan 1 met gezondheidsproblemen en zo kan hij toch lekker mee naar het natuurgebied en daar lekker wandelen. Als in de zin van 'accessoires' vind ik het echt om misselijk van te worden.. Maar onze chihuahua gaat graag mee. Maar loopt geen kilometers.. Zo kan ik mij ook inleven dat mensen het doen maar zou me echt voelen lopen. Onze schat mag straks lekker onderin de kinderwagen. Dus nee. Voor zo maar vind ik het behoorlijk nutteloos/kansloos.
Wij hebben er een keer 1 gekocht voor op vakantie. Wij hebben 2 mopshondjes en gingen naar Kroatië. Het is voor die beestjes veel te warm om daar hele stukken te wandelen en dan deden we ze gewoon in de buggy. Daarna nooit meer gebruikt. Misschien is er voor sommige hondjes ook wel een medische reden.