Ik kan me niet voorstellen dat dat echt gelach is hoor. Lijkt me eerder een lachband, die tot in den treure herhaald wordt... MissBianca, ow haha precies die dingen vond ik ook altijd zo gek! En Tik Tak, dat vrouwtje die in een soort boekje zat, met die schaduw. Vond dat zo gek dat die vrouw in dat boekje leefde...
ik snapte en hele serie niet kan alleen ff niet meer op de naam komen.( lost geloof ik ofzo) die met dat vliegtuigongeluk en dat ze in een semie werkelijkheid terrecht komen ofzo. tenminste dat heb ik maar van gemaakt. ben op een gegeven moment afgehaakt want ik snapte er kop noch staart van. echt niet leuk! vond mezelf echt zooow dom.
Ah, die snap ik dan weer wel (al vind ik 'm ook wat vaag) Het idee is dat je door Optimel zo goed in je vel zit, dat je onweerstaanbaar aantrekkelijk wordt voor mannen. Die man wil dus in eerste instantie van de lage duikplank, maar zodra hij haar ziet, wil hij indruk maken en gaat van de hoge, ook al durft hij dat eigenlijk niet (getuige de moeilijke blik als hij het trappetje op gaat klimmen).