Hier ook flessenwarmer veel gebruikt i.c.m borstvoeding, bij de fles kan je het idd wel af met de magnetron of kraanwater zoals bij vrienden. Badligzitje vond ik in het begin niet handig maar paar weken later wel, dochter lag daar dan in en ik ging ernaast douchen ideaal zo. Ik heb dat ding gebruikt tot ze zelf kon zitten in bad toen met antislip mat dus zeker maanden plezier van gehad. Tummy tub ook veel gebruikt ook als ik weleens even wat sneller wilde gooide ik daar een laag in, waste dochter, hup in de tub ik ff snel douchen zij daarin spelen en klaar. Ook na een diarree luier handig. onze miskoop nummer 1 was een paraplutje aan de kinderwagen, heb er 2 gehad 1 goedkopere die volgens de baby zaak prima op de wagen kon, (was ook zo maar toch is die er ineens afgewaaid en zo hard waaide het niet) toen 1 van het merk van de kinderwagen gekocht dik 50,- lichter nou die is mijn man verloren ding klikte gewoon er vanaf en hup het water in, nou toen was ik er klaar mee dingen komen er hier niet meer in, dan maar gewoon een hydrofiel doek ervoor als de zon schijnt.
inderdaad veel verschillende meningen. ik ben juist heel blij me het badje, rompers met lange mouwen, luieremmer etc. wat wij helemaal niet hebben gebruikt is het beddengoed. ook dure duodekens gekocht en overtrekjes en onze dochter slaapt ook in een slaapzak en verder geen dekens. echt overbodig. verder kammetje en neuspompje zijn niet uit de verpakking geweest. er zijn vast nog meer dingen.