Hier ook zo rond 3 maanden ofzo kan ook eerder zijn geweest. We hebben een heel nieuwsgierig meisje dus die wilde al vroeg overal aanzitten en nog steeds haha
rond de 3 maanden en nu pakt hij dingen goed vast, kijkt ernaar, en stopt het vooral in zijn mond. Maar het gaat nog niet hélemaal goed gecoordineerd hoor, en hij laat het ook zo weer los.
Oei... ehm... ik weet het echt niet meer Dacht zo rond 3 maanden ofzo... Maar niet echt gericht nog. Moest toen nog wel helpen.
Sinds 2 weken ongeveer maar hij kan het nog niet goed vastpakken. Wel houd hij altijd zijn spuugdoek of knisperdoekje vast. Nu is hij heel druk om zijn beertje boven zijn hoofdje vast te pakken... zo schattig!
hier met ong. 3 maand gericht proberen te pakken maar lukte nog niet zo goed Nu is hij bijna 4.5 maand en pakt het echt gericht.. de kleinere dingen (speen e.d.) gaat nog 3x mis voor hij het te pakken heeft maar knuffeltjes en boekjes e.d. pakt hij wel.
Chloé pakt af en toe de spijltjes van de box en als ik haar dingetjes in haar handje doe laat ze het gelijk weer los
Hier met 3 maanden graaien en ong 4 maanden zelf pakken, nu wil hij alles pakken/graaien/trekken. Vandaag lag hij het gras uit de grond te trekken haha, mijn eigen kleine tuinmannetje...