Hoi allemaal! Vorig jaar mei zijn we op kreta geweest, Star Beach! Het was geweldig. Dit jaar willen we dus weer naar kreta - zoiets als starbeach zou leuk zijn - maar ik wil graag de andere kant van Kreta zien - dus willen we nu vliegen op Chania en van daaruit die omgeving bekijken. Maar géén idee waar ik moet zijn qua complex ofzo. We willen het waarschijnlijk los gaan boeken - vlucht en accomodatie. Dat hebben we in het verleden ook gedaan, rechtstreeks bij het hotel. Maar waar moeten we heen?? Wat is leuk met kinderen (en grootouders - waarvan 1 iets minder goed ter been is) ? Centrum, strand en dus niet te ver rijden vanaf chania, omdat we zelf de transfer gaan regelen (taxi of autohuur) . Groetjes Athina
Abosluut agi apostoli. En dan accommodatie elea. Heerlijk plekje op een ideale locatie met strand, winkels, restaurantjes 15 min met de bus naar Chania. Wij komen er met regelmaat. Half uur met de taxi vanaf vliegveld chania, 30 euro. Alleen moet je wel 1 heuvel op bedenk ik mij net. Maar zoek anders even op aggi apostoli dan kom je genoeg tegen.