Dingen uitlenen, ik hou er mee op!

Discussie in 'De lounge' gestart door Juul75, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nou ze mogen hem houden! Hoop dat ze er ontzettend gelukkig mee worden ;)

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Tja, hier leen ik ook niks meer uit, en aan 1 persoon in het bijzonder niet meer.

Haar dochter was bijna een jaar na de onze geboren, en weken te vroeg. Dus haar mijn kleinste setjes kleding uitgeleend, incl. een setje dat ik als kraamcadeau had gekregen van mijn zus (mooi setje van Imps&Elfs). Na een HALF JAAR vraag ik haar er om (zelf weer zwanger), en krijg te horen dat het gejat is in die weken dat haar dochtertje in het ziekenhuis lag... Ja, lekker dan! In plaats van dat ze dat direct ff had gemeld.. Komt ze er pas mee aanzetten als ik haar vraag of ik de kleertjes terug kan krijgen!

Diezelfde 'vriendin' had ook bakvormen van me geleend een paar weken terug. 2 weken later maar eens gezegd dat ik ze terug wilde hebben, kon ik ze zelf ophalen bij een vriendin van haar! Dus zij had ze ook maar voor het gemak weer uitgeleend, want die vriendin ging de biscuits bakken.

Nee, die persoon krijgt dus echt nooit meer iets te leen van mij.

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    weet je wat hier wel eens wordt gedaan, dan leen ik spullen uit aan manliefs familie, kom ik erachter dat zij het weer aan iemand anders heeft uitgeleent zonder mijn toestemming! ben echt pissed!!!

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ja, dat ga ik vanaf nu ook zo doen. Gewoon helemaal niet meer.

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Heb ik al gedaan, en het meisje zit al in maatje 68. En toen vroeg ik de kleertjes terug, waar ik al van baal. Dus nog steeds niet terug, waar ik NOG meer van baal.

Maar je hebt gelijk dat dit ook het geval kon zijn hoor, mijn dochtertje bleef ook heel lang erg klein.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Herkenbaar, ik leen ook niks meer uit. De te kleine kleren van de kleine (ook pre en dysmatuur) geef ik nu weg omdat ik niet meer zwanger mag worden, daarvoor leende ik spullen van de oudste wel eens uit en kreeg het altijd compleet verwassen terug.

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik leen nooit iets uit behalve aan mn moeder en 1 goede vriendin. van hun weet ik dat ik het ook weer terug krijg. verder aan niets of niemand

8. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Belachelijk dat mensen zo kunnen zijn. Denk niet dat je ze nog veel ziet wel!

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik leen geen dingen meer uit, omdat ik zelf vergeet aan wie ik het heb uitgeleend. Ben zo ook een paar bijzondere sprookjesboeken kwijtgeraakt.

Maar ik geef nog wel eens dingen weg.

10. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Zou me doodschamen als ik zou zo omgaan met andermans spullen... Wij hebben een wieg geleend van mijn schoonzus, die staat dus boven te wachten totdat we weer naar haar toe gaan (ze woont 3 uur rijden dus dat doe je niet elke week). Even nog snel wassen om het op te frissen, maar zelfs nu ziet het er nog steeds uit zoals zij het aan me had gegeven... Kleertjes ook. Maar zij had enkel nog kleertjes voor me van maat 62 - 80 dus daar past ons zoontje nu nog in dus die gaan nog niet terug.

Aan uitlenen doe ik zelf ook niet graag, maar zelf heb ik altijd mijn best gedaan om geleende spullen zo snel mogelijk terug te geven. Jammer om te horen dat anderen dat niet doen!

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat erg!
    en zooo aso....:x:x

Deel Deze Pagina