hallo, Ik ben nu 41 weken zwanger en ben gister middag gestript. Na het strippen had ik wat hele lichte menstruatiepijn en rugpijn en de harde buiken deden wat meer pijn dan anders, maar verder niks. Oja klein beetje bloedverlies ( bruin al ). Vandaag verloor ik eind van de ochtend ( deel van ) mijn slijmprop, daarna licht drukkend gevoel en verder niks. Rond 3 uur wat pijnlijke voorweeen die om de 10 minuten kwamen. Ben onder de douche en even in bad gaan liggen en de voorweeen namen af maar ik voelde wel wat lopen en dacht eerst aan mijn vliezen maar toen ik voelde was het allemaal slijm en verloor ik een tweede deel van mijn slijmprop. Nu verlies ik dus slijm met oud bloed, maar behalve af en toe een harde buik/oefenwee en lichte menstruatiepijn niks, zal het toch het begin zijn? wat zijn jullie ervaringen??? Sorry voor lange verhaal, wou ff volledig zijn
Meestal is het voorwerk, als het onder warm water afneemt. Maar met strippen is het niet altijd te voorspellen. Sommigen hebben zoals jij wat voorwerk, zonder een echt resultaat. Aan de andere kant ben je al zover qua tijd dat het nooit lang meer kan duren Ik denk dat het gewoon afwachten is
Fijn dat er zo snel gereageerd wordt. Qua harde buiken en voorweeen dacht ik ook alleen aan voorwerk idd, maar aangezien ik de slijmprop verlies en al 41 wk ben en de boel wel wat pijnlijker is etc... ga je toch hopen... zucht dat wachten....
Hey Laura, ik kan je helaas geen antwoord geven op je vragen, zit zelf ook in de laatste fase van mijn eerste kindje, maar wil je wel veel succes wensen. Hoop voor je dat het doorzet en dat je snel de kleine in je armen kunt sluiten. Zet hem op girl!
hallo, Het was idd begonnen! Ben 5-1-11 om 11:45 na een lange nacht bevallen van onze zoon Maiko! Bedankt voor jullie reacties en voor degenen die nog moeten... heel veel succes! Het is een prachtig geschenk!
hiihihihi las net te laat je topic want zo begon de bevalling ook bij mij na het strippen. gefeliciteerd met jullie zoontje!!