Hoi dames, Ik wil graag onze trap opknappen voordat de kleine geboren wordt. Het ziet er niet echt mooi meer uit doordat de katten het als krappaal zien en de hond uit verveling de onderste traptrede kaal heeft gemaakt. Maar.... Hoe is het voor kinderen? Heeft iemand een onbeklede trap? Ik wil namelijk niet dat mijn dochtertje de trap afglijdt en/of ik straks met de baby beneden lig. Dat het een hels karwei is weet ik, maar ik heb nog tijd zat. Graag jullie ervaring. Kan ik mijn man misschien ook overtuigen Groetjes!!
We hebben de trap ook geverfd en zaten met hetzelfde probleem. De oplossing was voor ons anti slip verf. Weet niet of dat de juiste naam is maar werkt wel. Vooral als je op je sokken loopt.
Wij hebben ook antisliplak en daarnaast ook nog ingefreesde rubberen strips. Vond alleen die antisliplak toch niet voldoende werken.
Wij hebben hem wit geverft en halve maantjes erop. Katten mogen hier niet boven scheeld een hoop troep
Hoi! Aantal jaar geleden heb ik ook zelf de trap geverfd en Micostep Kunststof Trapmatten!! Kwaliteit trapbekleding met Design. Maakt uw traptreden Anti-Slip en Duurzaam deze erop bevestigd! Ben er super blij mee! In vele kleuren combo's verkrijgbaar. Ik zie ook op site dat ze ideaal zijn voor katten bezitters
Hier foto van onze trap. Heb wel geen huisdieren maar ze zien er nog uit als nieuw! Zitten er al 6 jaar op.