Dingen voor de baby kopen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luminis, 29 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Als het goed is wordt hij vandaag bezorgd! Hoop niet dat ie te klein is.:D Post vanavond een foto. Bedankt trouwens, meiden! Ik hoop dat jullie je spulletjes ook gauw kunnen gebruiken.

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Spannend... :D

3. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Nee hier nooit gedaan, anders was het extra pijnlijk geweest als ik bijvoorbeeld onvruchtbaar zou zijn. Ik ga niet iets kopen voor iets wat er niet is. Maar ik begrijp dat de verleiding groot kan zijn. Ik heb nu ook nog niks gekocht. Ik wacht eerst de echo af. En na de 20 weken echo ga ik los

4. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Jazeker. Geen grote dingen gewoon rompertjes, slabbertjes e.d.
    De kans dat wij geen kinderen zullen krijgen is groter dan wel en dat wisten wij vanaf het begin. Daarom koop ik soms spulletjes onder het motto dat ik er nu nog vol trots mee door de stad kan lopen en blij kan zijn met de aankopen. Als wij nooit een kleine mogen krijgen dan zal ik nooit meer vol trots met een net gekocht rompertje door de stad lopen.
    Mijn vriend is er geen voorstander van maar kan mij wel mee de prenatal innemen om even rond te neuzen ;).

5. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    ik heb het toen ook gedaan!
    in de 2+ jaar dat we bezig waren hadden we al 4 verhuisdozen vol met rompertjes en kleertjes enz die ik in de aanbieding heb kunnen kopen :D

6. Geel123

Geel123 Lid

13 mrt 2015
    26
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee niet gedaan. Ik zag wel eens leuke dingen, maar heb niks gekocht. misschien omdat ik toch liever wou afwachten. Je weet natuurlijk nooit van te voren hoelang het zal gaan duren. Ik kan wel begrijpen dat het moeilijk jezelf inhouden is als je al die leuke spullen ziet staan.

7. LaRambla

LaRambla Actief lid

15 jan 2015
    292
    4
    18
    West-Brabant
    Ik heb het noit gedaan, maar dat was meer omdat ik direct zwanger was en we eigenlijk een half jaartje ofzo in ons hoofd hadden.

Maar ik vind het zeker niet raar als je dat doet. Buiten het feit dat je de kosten spreidt is het toch ook gewoon leuk! Voordat je het ouderlijk huis uitgaat spaar je toch ook al een gedeelte van de uitzet bij elkaar?

Veel succes trouwens met zwanger worden! :)

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nee ik niet, voor het zelfde geldt lukt het nooit en als je zwanger bent heb je nog alle tijd om alles te kopen.

9. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    @ VeerleV; ik ben het helemaal met je eens! Ik ben ook onwijs trots als ik een aankoop voor de baby heb gedaan. Stel dat ik niet zwanger zou kunnen worden, dan heb ik er tenminste nog even kan kunnen genieten. :)

@ Hannah1989; dan had je al heel wat dingen in huis! Vind je het niet erg dat je, nu je zwanger bent en je weet wat het wordt, veel uniseks spulletjes hebt?

Hier ongeveer 1 verhuisdoos vol (past nog wel wat bij). :D

@ LaRambla; dank je wel!

10. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    ik heb toen ik 9 weken zwanger was een ledikant gekocht. Vond die zo mooi! Dacht toen nog van eigenlijk is het veels te vroeg (want wilde pas echt gaan shoppen rond 18 weken) maar het zal vast wel goed komen. Niet dus:( En nu staat het in de kast en daar baal ik echt van.
    Vind het veels te confronterend. Ik heb het liefst dus helemaal geen babyspullen in huis zolang ik nog niet zwanger ben.

11. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb het nooit gedaan al kriebelt het soms wel. Ik heb in februari op het punt gestaan om matching pakjes te kopen voor mijn zoontje en het frupke in mijn buik maar heb het niet gedaan en daar ben ik achteraf erg blij om!

Ik heb wel vvan die zwangerschaps milestone kaarten gekocht, die liggen klaar zodat ik ze vanaf een positieve test kan gebruiken :)

12. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb toen ik in disney was wel 3 baby dingen gekocht uiteraard uni sex.
    Ik ben groot geworden in disney zovaak ben ik geweest en dit zou voorlopig ff laatste keer zijn. Dus ik vond het wel super leuk om voor mn kindje een paar disney spullen te hebben die ik echt daar had gekocht. Mn vriend vond t ook erg leuk.
    Verder heb ik het gratis jumbo kado pakket met zwangerschaps agenda en knuffeltje al in huis en een gratis paar baby sokjes.

Alles heb ik in een mandje gedaan om te bewaren voor als het zover is.

13. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    #53 Luminis, 31 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2015
    newdawn; wat rot voor je! :( Sterkte!

Saartje5; wel een leuk idee, matching outfits. :D

SweetPrincess; schattig! :) Hier ligt alles in de kast, maar denk er ook aan om het in een mand/doos te doen voor als het zover is. ;)

Dora26; het pakket is helaas nog niet bezorgd! Maar het gaat om dit boxkleed:

93077_2_ccpmscmb2.jpg

Met deze deken van Lodger :):

babyyy.jpg

14. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Hahaha wat fijn dat ik niet de enige ben die al los gaat in alle winkels!

Ik vind het super leuk om alvast wat leuke pakjes te kopen. Ik wil absoluut niet weten wat het wordt, dus vind ik het leuk om al vast een paar leuke neutraal gekleurde pakjes te kopen in maatje 50. En aangezien de LEUKE neutraal gekleurde pakjes niet zo makkelijk te vinden zijn vind ik het leuk om nu al vast wat te zoeken. Zodat ik niet op het laatste moment allemaal saaie pakkies moet kopen!

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Mooi :D
    Hopelijk komt het snel aan en kan er binnenkort een kleine uk heerlijk op liggen soezen :)

Bij mij ligt ook alles in de kast hoor! Soms haal ik alles er eens uit en bekijk ik het allemaal eens. Maar het is vooral om me tussendoor ook wat af te leiden, als ik in babywinkels kan rondkijken en kopen, denk ik minder aan het feit dat ik nog niet zwanger ben...maar dat het wel zal komen!

Ik kan er echt van genieten, maar ik begrijp ook dat dit niet voor iedereen zo is.

16. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Helemaal niet vreemd, zie dat er een hoop zijn die het doen.

Ik ben nu bijna 11 weken zwanger maar 1,5 jaar geleden was ik ook al druk bezig met de uitzet hoor, ik had zelfs al een maxicosi en speurde rond naar meubeltjes, dat vond me vriend wel te ver gaan haha.
    Maar flesjes, spenen, kleertjes, sokjes, dekentjes, slaapzakken, ik heb alles nu al in huis.
    Het enige wat nog mist zijn de roze of blauwe spulletjes, ik heb nu voornamelijk veel grijs en wit.
    Ook de kamer is al zo goed als af.

17. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Een voorproefje :)

18. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat grappig dat iedereen daar zo verschillend in is he?!
    Ik durfde het echt niet! Bang dat het ongeluk zou brengen..
    Nu ik 9 weken ben durf ik het nog steeds niet. Pas als ik een goede termijn heb gehad durf ik te gaan shoppen. Gelukkig heb ik die volgende week al ;) want stiekem wil ik dolgraag!!

Maar ik vind het absoluut niet raar ofzo als je het wel doet. Ieder is anders en je moet het vooral doen zolang jij je daar lekker bij voelt!

19. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik moet zeggen dat ik, zelfs nu ik zwanger ben, nog helemaal niets voor de baby gekocht heb. Ik ben zó bang dat het misgaat voor de 12 weken, en dan is de klap alleen maar harder als ik al allemaal spulletjes gekocht heb. Ik wacht dus in elk geval de eerste echo af, voordat ik me blij heb gemaakt voor niets..

20. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb het ook nooit gedaan. Zelfs niets gekocht voor de 1e echo. Had voor mezelf het idee dat dat misschien ongeluk zou brengen. ;)

Deel Deze Pagina