Dingen voor de baby kopen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luminis, 29 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Misschien een stomme opmerking hoor, maar kun je niet beter sparen voor je toekomstige kindje? Want je had als argument dat het duur is en dan niet in 1x hoeft te kopen. Snap dat het leuke spulletjes zijn, maar wat als het nog jaren duurt en de spullen niet meer leuk zijn?

2. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    @ Ryanne: ik temperatuur niet, maar ik denk dat hij binnen nu en 24 uur zal springen! Voelde gisterochtend steekjes links in mijn baarmoeder. :) Ik lig trouwens soms met mijn benen omhoog, ligt eraan of ik tijd en/of zin heb. :) Deze keer niet gedaan... we zullen zien wat het resultaat is! Bedankt trouwens! Ik hoop ook op test met 2 mooie strepen. :D

@ Tulpenbol: ik heb spulletjes gekocht die niet snel niet meer leuk zijn. Geen spulletjes die bij een bepaalde tijd 'passen'. Heb veel basic spulletjes in leuke kleurtjes. Heb ook een overslagshirtje van de Prénatal dat uit de serie van 2007 komt (niet in 2007 gekocht uiteraard). Blijft leuk!

3. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb weleens speelgoed gekocht bij de kruidvat wat een mooie aanbieding was, paar keer per jaar heb je dan 50% extra korting. Maar wel met de gedachte dat ik het ook voor een verjaardag zou kunnen weggeven.
    Ik had al een paar rompertjes, plastic lepeltjes etc bewaard die ik ooit eens gekregen had.

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Heb alleen een knuffeltje gekocht toendertijd. Voor mijn dochter dus achteraf. Ze is nu 1,5 jaar. We gaan voor een 2e, en hoewel ik alles al in huis heb, koop ik ook iets speciaal voor 2e kindje, al ben ik nog niet zwanger.

Deel Deze Pagina