dingen waar je de kriebels van krijgt.

Discussie in 'De lounge' gestart door kristalhelder, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Dat snap ik niet helemaal denk ik..

Ik krijg de kriebels van spinnen en van mensen die (vooral expres) op hun bestek bijten.

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Bahhhhhhh ik heb hetzelfde..voeten zijn vies!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik snap het ook niet... ben het eens met een hoop dingen die genoemd zijn maar ik mis er nog eentje. Als je naast iemand staat die al tijden zijn oren niet heeft schoongemaakt brrrrr... ik gebruik daarom ook dagelijks wattenstaafjes :p

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Brrr inderdaad smakken!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Als je een wollen trui aan hebt, moet je eens een stuk tussen je tanden nemen, en dan je tanden langs elkaar heen knarsen. AAAAA dáár kan ik echt niet tegen! Als ik er aan denk word ik al helemaal gek!!
    Ik deed dat als kind wel eens. ( Ja, i know.. het slaat helemaal nergens op;) ) En vond het echt verschrikkelijk.

Ik kan ook niet tegen:

- Knarsetanden.
    - Geluiden als ik slaap ( slaap met oordoppen. Kreeg van mijn vriend met ons 6 jarig samen zijn ook heel romantisch een doos met 300 oordoppen;) )
    - Mensen die anti puist knijpen zijn ( omdat het littekens schijnt te veroorzaken ) en eens in de zoveel tijd een GIGA puist hebben waarin je de pus ziet koken. En dat ze je dan een kus moeten geven. GADVER! Heb dan de neiging om hem desnoods zelf voor ze uit te knijpen. Zolang hij maar niet in mijn gezicht splatst.
    En dan moet je ook nog met zo iemand moeten praten! Met zon pus-oog die je aan zit te kijken. iieee..

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik snap er ook geen hout van...

7. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Losse tanden, ik gruwel ervan;) en dan van gewone kinderen die hun melktanden verliezen ik vind het echt afschuwelijk om te zien.

8. Bessy

Bessy Actief lid

18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Matglas brrrrr dat is echt vreselijk...
    Ik kan dus ook echt niet drinken uit zo'n glas want ik kan dat niet vasthouden of nog erger; je ijsje in een restaurant in zo'n ijscoupe krijgen, dan kan ik alleen maar het middelste beetje ijs eten, want als de lepel langs dat glas gaat :$

9. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    haha dat heb ik ook!

en de velletjes van druiven die zo vies knappen tussen je tanden :$

en schuurpapier in me handen vasthouden. bah...

10. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Het laatste beetje uit een knijpfles saus (fritessaus, curry of iets) dat geluid wat er dan uitkomt als hij bijna op is.

En boter krijg ik ook de kriebels van..zo vies!!

11. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik ben dus zo 'vies' van die mensen dat ik dus echt niks ga eten wat met hun in aanraking is geweest. Ook al was het dus maar omdat ze net in de keuken waren terwijl ik die boterham aan het smeren was of net avondeten aan het maken was.
    Als dat dus een boterham met ham was dan zal ik de ham wel terug in de koelkast leggen voor mijn man maar zelf zal ik er niet meer van eten, van het brood trouwens ook niet. De boterham belandt dan in de vuilbak en als het net het avondeten was dat ik aan het koken was dan maak ik er me bij mijn man vanaf met de smoes dat ik me niet lekker voel en liever wat yoghurt ofzo eet.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    als alleen iemand je keuken inloopt?

weird

13. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Okeeee haha, dat is wel een beetje vreemd eerlijk gezegd. Die mensen gaan toch niet aan je eten zitten?

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

is dat met iedereen zo die bij je binnenkomt?

Of alleen bepaalde personen?

15. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ja, ergens zou het een beetje beter te begrijpen zijn als ze zouden hoesten/niezen zonder hand voor de mond. Maar gewoon de aanwezigheid van die mensen in de buurt van mijn eten zorgt ervoor dat ik het niet meer hoef.

Ook als ik al aan het eten ben en ze komen binnen dan stop ik gewoon en als ze weer weg zijn gaat mijn portie de vuilbak in.

16. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Enkel bepaalde personen. Het is begonnen met 1 persoon maar ondertussen zijn het er wel wat meer.

17. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Dan moeten die mensen wel heeeeeuuuuulll erg smerig zijn.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dan nodig je die toch niet meer uit?!
    Als ze zo smerig zijn als jij doet overkomen had ik het wel geweten hoor

19. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Mensen die op het werk bellen voor een afspraak:
    "Wanneer komt u uit meneer?"
    "Oh ik kan altijd, noem maar wat."
    "Maandagmiddag om 14.00?"
    "Nee, dan kan ik niet."
    "Dinsdagavond om 18.00?"
    "Nee, dan kan ik ook niet."
    "Wanneer kan u wel?"
    "Doe maar volgende week"

:x

20. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Whaha ieeeell, door die puisten-post bedenk ik me ineens: iemand die puisten of mee-eters (hoe schrijf je dat, brr!) uitknijpt, ik hoef nog nét niet te nekken. M'n man had laatst het lef om het uitknijpen van een mee-eter te beschrijven: "dan knijp je, zegt ie pats en dan krult er zo'n sliertje uit." MAN, ik ging compleet uit m'n dak, gore ransaap!

Deel Deze Pagina