dingen waar je de kriebels van krijgt.

Discussie in 'De lounge' gestart door kristalhelder, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ja dat doe ik dan weer wel. Het is enkel bij bepaalde personen uit mijn omgeving dat ik die afkeer heb.

2. Maar je weet toch niet wat voor viezerik er miss wel met zijn handen ofzo aan jouw eten/broodje zit? ;)

En als die mensen alleen al in dezelfde ruimte van je eten zijn eet je het dus niet meer?
    Apart.
    Goed dat je er wat mee doet.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Op het moment krijg ik de kriebels als ik mijn peuter dochter s avonds hoor huilen:) van is het een huiltje in je slaap of dien je je zelf weer aan voor wat anders en een drama nachtje:D
    :cool:

krijtjes op een schoolbord ijsstokjes brrrr....:D

4. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Wanneer iemand met de voortanden een hap neemt van een water ijsje.. :)

5. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Als de tandarts tandplak weghaald. Brrrrr, ik word er al naar van als ik eraan denk

6. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Met stip op een: Voeten (vind alleen die van mijn dochter en mezelf te doen).

Eten dat de uiterste datum heeft bereikt (en erover heen is). Dus bijvoorbeeld vla die tot en met vandaag goed is, eet ik vandaag al niet meer. Superoverdreven, dat weet ik, want hier in Nederland zijn die datums behoorlijk ruim genomen, maar op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar er zonder over na te denken van te eten.

Ik vind het ook vreselijk om het laatste beetje vla of yoghurt uit het pak te persen, gooi het nog liever weg, omdat ik gruwel van de stukjes, die er in zouden kunnen zitten heel misschien :D

Komkommer, ook zoiets. Echt verschrikkelijk! Als we uit eten gaan en er is komkommer gebruikt als garnering en die komkommer heeft mijn vlees of iets anders aangeraakt, hoef ik dat stuk niet meer. De reuk alleen al en ik vind de smaak zo overheersend (vies).

Ik ben sowieso een moeilijk eter (ik krijg snel de kriebels) want bij mij geeft de structuur van voedsel al snel een afkeer. Iets dat knapperig is en waar vocht uit komt als je er op kauwt. Hahahaha, het is niet uit te leggen, want fruit vind ik weer wel heel lekker en dat is vaak oook knapperig en vochtig. Het gaat voornamelijk om ui, prei, paprika, komkommer, augurk. Dat soort dingen.
    Ik probeer mij er nu over heen te zetten want ik wil echt niet dat onze dochter iets meekrijgt van mijn rare trekjes.
    Ijsbergsla vind ik nu heerlijk overigens (na heel veel proberen).

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Smakken, vingers aflikken (getver!) en plat praten. :( Plus schreeuwende rondrennende kinderen in restaurants. :(

8. Adventure

Adventure Actief lid

21 apr 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bakken pepermuntjes(zonder papiertje) bij de uitgang van restaurants enz.

9. Adventure

Adventure Actief lid

21 apr 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit vind ik ook heel erg, brrr

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Als ik tv kijk en er is op tv iemand aan het praten die een microfoontje heeft en dat je dan net te veel hoort.

Dus tijdens het praten een smak als die mond open gaat, en tussen de woorden ook steeds een plakkend speeksel geluid. Ik kan er niet naar luisteren en zap dan verder. Zal wel heel vaag verhaal zijn haha, maar dat vind ik wel de ergste

En stinkende mensen, brrrr

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh ja, mensen met vet haar, zeker als ze dan ook nog roos hebben en muf ruiken. *gruwel* :(

12. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    met m'n nagels of tanden over wol gaan brrr, krijg zelfs kriebels door er gewoon aan te denken
    maar ook andere stoffen .. als m'n man zijn favoriete trui aan heeft kan ik hem echt niet aanraken

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mensen die (te) veel alcohol drinken en dan die geur die 24/7 om ze heen hangt. Kan het geen alcohollucht noemen maar gewoon zo'n vieze oude lucht alsof het in de porien zit. Zal ook wel de combinatie kunnen zijn van roken, drinken, vet eten en niet wassen? Ga dan echt ergens anders staan of zitten mocht ik zo'n persoon in de buurt hebben.

14. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    het geluid van een mes en vork tegen elkaar. Of bestek wat op de laminaat vloer klettert, aaaahhhhhh!!!!

15. Tese

Tese Niet meer actief

Heb er nog 1 gevonden: Nigella Lawson en de manier waarop ze eet. En ze praat met dr mond vol. Wat een bouwvakker. Ik krijg altijd de kriebels als ik haar zie vreten. Want ze eet niet maar vreet echt.

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Van die piepschuimen koffie bekertjes.. BRRRR.. Met zo`n rand, als ik het alleen al typ krijg ik kippenvel. Dat "piepende" met je tanden, jakkes!

17. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Als iemand met zijn droge handpalmen over elkaar wrijft. Mijn nekhaar staat al overeind bij de gedachte D:

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Het houten stokje van een ijsje in je mond en een houten snijplank afdrogen.

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Als ik lig te slapen en ik iemand hoor ademen (mn vriend dus) niet het gewone ademen, maar als je slaapt adem je net iets harder. BRRRRR, dan kan ik echt gek worden. Slaap dus ook met oordoppen in;)

20. Linda86

Linda86 VIP lid

Als iemand z'n laatste restje drinken met een rietje uit een beker slurpt.

Deel Deze Pagina