Elke ochtend even een kwartier of half uur alleen beneden zijn voordat de gastkinderen komen In een verschoond bed liggen met een boek. Helaas niet dagelijks Als de weegschaal weer wat minder aangeeft Als ik mijn peuter ophaal bij de speelzaal en boven alle geroezemoes een heel hard, hoog en vooral een blij stemmetje MAMA hoor roepen yup dat is de mijne De wandelingen met mijn oudste in het weekend. Ik ben daarna altijd een stukje slimmer want meneer weet heel veel over dieren. Een ontbijtje met lekkere speltbrood en een gebakken ei De geur van een cake of taart in de oven Mijn slowcooker
Van een schoon dekbedovertrek Als de kinderen lief voor elkaar zijn (wat steeds minder vaak voorkomt door mijn puber), maar ze zijn wel gek op elkaar en dat vind ik zo mooi Voetbal/hockey wedstrijden kijken van de kids, heerlijk Schoon huis, kop thee en stukje chocolade en een goed boek Als ze samen aan tafel huiswerk maken en elkaar dan helpen. Vriendjes die meekomen en dan met zijn allen aan tafel
Wanneer ik mijn kinderen mee hoor zingen met de radio. De warme zon die "brand" op mijn huid. Lekker eten.
Van een lekker fris verschoond bed. De gezellige uitstapjes met mijn man Een goed boek lezen met een lekkere kop thee.
- blije kinderen - van een kop koffie alleen in de tuin - eerste zonnestralen - een wijntje & kletsen met een vriendin - een dagje uit of vakantie met ons gezin - een opgeruimd en schoon huis - de geur van verse broodjes, vers gemaaid gras, appeltaart en heel veel andere lekkere geurtjes. - minder gewicht zien op de weegschaal - bloeiende bloemen in de tuin - nieuwe spullen kopen - een schone auto - uit eten gaan - terrasje pakken
1) Vrije tijd met man en kinderen. 2) (zon)vakantie als gezin 3) Heerlijke borrelplank op een zonnig terras of 's avonds met een film en goed gezelschap. 4) Als ik een intensieve workout achter de rug heb. 5) Echt wat bereiken op mijn werk. Denk dat dit de belangrijkste dingen zijn, maar er is vast nog meer op te noemen.
Haha dat is wel echt de reden dat wij altijd de laatste 3 weken van de zomervakantie vrij willen. Het is even 3 weken doorbijten, maar wel met een goed vooruitzicht.
- wanneer mijn dochter uit het niets komt knuffelen en zegt mama ik vind jou echt de allerliefste en ik hou heel veel van jou. - lekker (uit) eten met vrienden - 1e kopje koffie smorgens als de rest van het huis nog slaapt - de geur van schone was wat buiten heeft gehangen (vooral beddengoed en handdoeken) - vakantie met man en dochter in een warm land