Volgens mij zit je dan net tegen de slaap aan ofzo, ik heb dat ook wel vaak. Vroeger viel ik dan ook nog wel eens echt uit bed.
volgens mij heb iedereen dat weleens. ik herken het ook, heb er vaak last van. het is dan net of je valt en dan geef je lichaam even een flinke schok alsof je je tegen wilt houden om niet te vallen. niks aan de hand hoor! het is gewoon je spiermassa wat reageerd op je lichaam wat zich ontspant en dat is dus op het moment dat je in slaap valt. vaak gebeurd het dus als je een drukke dag heb gehad zijn je spieren aangespannen en als je dan eindelijk in bed ligt en je overgeeft aan een ontspannen toestand moet de spanning even van je spieren af. gevolg: een flinke schok en omdat je al weggedoezeld bent voelt het alsof je valt
Angela, dat zou die van mij ook zeggen als hij het zich kon herinneren Die schok voor het in slaap vallen heb ik ook wel vaker....zo'n vreemd gevoel
Dat van zo'n spin die naar beneden komt via een webdraadje, dat heb ik ook weleens! Dan sla ik ook panisch om me heen En vannacht had ik toch een enge droom, er kwam hier een vrouw die kon zien of er geesten in huis zijn. Ik stond in de keuken, en moest het licht uitdoen en dan nam zij een foto. Daarna gingen we de foto meteen bekijken. Stonden er op die foto zo'n 6 mensen om me heen in de keuken. En zo gingen we het hele huis door, zat vól met dode mensen brrrrrrrr
Hebben jullie ook een man die slaapwandelt ? Ik wel namelijk ! Af en toe erg lachwekkend,hahahaha....