dingen zien

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sweetlakecity, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ja hier een zoon die "dingen" ziet. Ik zelf zie niks... Mijn zoon ziet nl Kikkers in zijn kamer die verjagen wij samen altijd voordat hij op bed gaat. Maar hij ziet ook "mensen" hij praat dan met ze... Ik sta er zelf wel voor open en heb er laatst iemand bij gehad die het bevestigd heeft. Het schijnen kinderen te zijn die overleden zijn en die komen spelen. als ik in de keuken bezig ben en mijn zoon speelt in de woonkamer hoor ik hem vaak kletsen tegen iemand, ik luister dan altijd mee zonder dat hij het ziet. Zodra hij mij ziet dan is "die andere" weg en 's ochtends als hij wakker wordt heeft hij ook hele verhalen tegen iemand... ik vraag wel eens: met wie praat jij dan? maar dan krijg ik geen antwoord haha. Nee zolang het geen "verkeerden" zijn en mijn zoon niet bang is vind ik het prima, zodra ik merk dat het een "verkeerde" is en mijn zoon wordt bang dan roep ik hulp in. Degene die hier laatst was die vertelde mij dat het tot een jaar of 6 a 7 duurt dat kinderen meer zien dan wij.

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    leuk om te lezen allemaal! hier een jongetje van 2 jr 3 mnd, dat heel zn leventje slecht sliep. buurmeisje kreeg verkering met jongen uit ghana, die komt hier, en zegt: er is hier iets niet goed, en er is een klein blond jongetje bij de buren die er ook last van heeft!

na verdrijven van deze "spirit" slaapt onze zoon nachten door, ligt hij niet meer op zn buik met zn beentjes iogetrokken maar op zn rugje te slapen met zn handen onder zn hoofd, en horen wij m eindelijk gewoon mama roepen, ipv dat hij huilend en zwetend wakker wordt. dus ja, voor mij is het absoluut bewezen en ik ben mijn tijdelijk ghanese buurman eeuwig dankbaar :)

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    zo dat zou ik ook zijn zeg! echt heel dankbaar! wat een mooi verhaal zeg. en ook mooi voor je zoon dat hij nu eindelijk goed en rustig kan slapen :)

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

o wat herkenbaar! Dat zweten helemaal!!
    Nadat ze hier weggehaald waren zweet ze nu als ze t echt warm heeft! gossie.

Deel Deze Pagina