'Onderkant gevoel'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BlondjeBaby, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlondjeBaby

27 feb 2012
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben niet heel erg actief op dit forum, maar lees regelmatig even mee. Maar nu heb ik een beetje een raar gevoel onderin en hoor graag de mening/ervaring van jullie hierover.

Ik ben vandaag 37+3 zwanger van mn eerste. Vorige week een liggingsecho gehad en de kleine ligt al zo diep ingedaald dat dr koppie niet meer te zien was.... De vk vond het bijzonder dat ik nog zo moeiteloos liep en kon zitten. Sinds ze dat gezegd heeft heb ik overigens regelmatig kramp in m'n liezen, ze heeft me behekst ;), maar dat terzijde....

Nu kennen jullie misschien het gevoel dat je soms hebt tijdens de seks wanneer je partner net wat te diep lijkt te stoten... Alsof ie tegen je baarmoeder stoot... Niet onprettig, wel bijzonder.
    Nu heb ik dat gevoel nu ook vrij regelmatig... Alsof de kleine daar beneden flink tegen m'n baarmoedermond stoot ofzo... Heel gênant, want omdat het wel soort van prettig voelt krijg ik een rode kop en knijp meteen alle spieren daar beneden samen. Gister gebeurde het zo vaak achter elkaar dat ik snapte waar het eventuele orgastische bevallen vandaan zou moeten komen :p

Zijn er meer dames die dit gevoel ervaren en kunnen jullie me vertellen wat er dan gebeurd??

2. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    :) herken het niet, maar zie dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend!! leuk!

Deel Deze Pagina