Oh maar dat snap ik hoor, wilde je ook niet aanvallen hoor!! Ik probeerde aan te geven dat ze het allemaal niet te serieus en sjiek moet willen maken. Kwam misschien beetje bot over, niet zo bedoeld.
Ze hebben nu 25% korting bij de v&d, daar hebben ze ook leuke pumps en ook beetje tussen pump en enkellaarsjes in.
Ik vind de blouse wel mooi, maar zo'n leren rok echt niet chic. Maar smaken verschillen natuurlijk. En inderdaad een ander laarsje of pump erbij.
Volgens mij weet ik wel wat voor schoentje je bedoeld. Eigenlijk een pump maar dan met gesloten bovenkant? Ik denk dat ik dan toch eerder voor een enkellaarsje zou gaan, dat geeft net een beetje wat meer pit wat wel bij de rok past. Persoonlijk vind ik een pump niet super bij de rok passen...
Dank je! Dan ga ik zoeken naar een mooie korte leren enkellaars met dunne hak. Daar kan ik beter op lopen en past denk ook beter bij me.
Ben benieuwd hoe je totale outfit eruit komt te zien! Ik heb zelf ook een leren koker rok ( die ik nu niet aan kan 😅 maar draag hem in mijn vrije tijd graag met een oversized trui en leuke boots. Denk dat als je van casual houdt je naast het etentje ook op die manier weer de rok kan gaan dragen.
Dan zou ik zeggen doe zeker de rok en de blouse! En iemand plaatste een link van Steps, daarin vond ik deze wel op jouw look lijken: https://www.steps.nl/shop-the-look-1/celebrate-looks/lynet-dress Kun je kijken hoe zij het getsyled hebben
Dat is idd wat ik in gedachten heb! Als het goed is komt de rok vandaag binnen en dinsdag de blousjes. Zodra ik het compleet heb zal ik een foto showen, mits alles goed zit en ik niet helemaal opnieuw moet zoeken
Ik eet bijna elke maand wel een keer bij een sterrenrestaurant (het is onze uit de hand gelopen hobby) en ik doe echt niks anders aan dan normaal hoor. Heb heel in het begin me wel opgedirkt, maar dan zat ik klem in een jurk of een panty of rok en genoot ik niet zo van het eten. Tegenwoordig doe ik gewoon een mooie jeans aan met enkellaarsjes, een mooie blouse en colbertje. Dat draag ik overdag ook. Het punt is dat je vaak wel zo'n 5 uur zit, dus je moet wel lekker zitten en kunnen genieten want je betaalt er goed voor...
Kleding moet voor mij idd altijd lekker zitten en ik zou nooit een strakke blouse dragen omdat ik het daar ontzettend warm van krijg. Nu jullie toch allemaal een hele eerlijke mening geven en meedenken, zouden onderstaande laarsjes er goed bij passen? Of misschien iemand die leuke laarsjes online weet?
Die heb ik ook bekeken en idd ook erg mooi! Even de rok afwachten qua pasvorm en daarna laarsjes bestellen! Dank je wel!
Een mooie pantelon broek (zwart) met een zalm kleurige blouse en een zwarte colbert. De schoenen zwart met een hakje met een zalm kleurige tas.
De blouse vind ik mooi! De zwarte laarsjes hierboven ook ( de bruine trouwens nog mooier maar inderdaad niet in combi met zwart ) een leren rok vind ik echt niet mooi. Maar goed dat is puur mijn smaak hè. Soms moet je het ook gewoon aan zien. Ben benieuwd hoe het staat.
Grrrr had verkeerde topic 😓 heel verhaal over wat ik van feestdagen vind haha zie ik dat het bij verkeerde topic is 😓
Die laarsjes en ook de andere zwarte via de link vind ik echt super tof. Zullen er ook erg leuk bij staan denk ik
Over op plan B. Mijn rok en oorbellen stonden na een week nog op in behandeling. Hoop gedoe maar ik had hem nooit op tijd gekregen. Baal wel want heb nu een hele andere outfit maar ik vind dit ook netjes en leuk. Zodra ik in de stad ben ga ik alsnog opzoek naar een mooie leren rok zodat ik dat met kerst aan kan. De armband heb ik voor/van Sint gekregen. Nu nog even opzoek naar mooie zwarte laarsjes.