Intrum - vakantieveilingen.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nah, word ik net gebeld door Intrum Justitia dat ik een vordering heb die bij vakantieveilingen vandaan komt?
    Gewonnen veilingen die ik nooit betaald heb.
    Nou, ik heb geen account bij vakantieveilingen, maar het adres was goed, alleen mijn achternaam klopte niet (voornaam wel).

Die medewerker zei dat hij het door zou geven bij vakantieveilingen dat de naam niet juist is, maar daar kunnen ze toch niets mee? Dat het alsnog bij mij gevorderd word?

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.419
    113
    Ik denk dat je dat redelijk makkelijk aan kunt tonen, want bij het aanmaken van een account bij vakantieveilingen ben je verplicht een rekeningnummer door te geven waar ze via automatisch incasso van kunnen incaseren als jullie dat rekeningnummer niet hebben, kunnen ze aan de hand van het rekeningnummer waarschijnlijk wel achterhalen wie wel en anders via ipadres.
    Als het gewoon echt niet van jullie is lijkt me niet dat ze het kunnen incaseren want dan kan iedereen wel de buren voor hun vakanties op laten draaien dus dat lijkt me niet.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ik zou zeggen, laat ze eerst maar eens alles zwart op wit zetten. Ik begrijp dat je helemaal geen brief gehad heb van hun?

4. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    appart

5. tulip

tulip Niet meer actief

idd

ts, heb je wel eens wat verkocht op mp en je bankrekening nummer gegeven?? Dan weten ze nl ook je voornaam en rekening nummer. Lijkt mij idd dat het niet zo makkelijk gaat om iemand daar zo voor op te laten draaien.

6. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Misschien is het een idee om een ip check te laten uitvoeren?

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

pff wat rot...

hopelijk kunnen ze het zo aantonen dat jij het echt niet bent..

8. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Bij mij was een keer geld van mijn rekening gehaald voor een veiling waar ik helemaal niet aan mee had gedaan. Na 1 telefoontje met Vakantieveilingen was het opgelost. Ik zou dus gewoon even bellen met Vakantieveilingen als ik jou was. Dan zien ze meteen dat jij daar niet in het systeem staat.

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Het is sowieso erg vreemd dat ze je op bellen!

Indien er inderdaad een vordering open zou staan, dan zou vakantie veiligen jou eerst wel een x aantal aanmaningen verstuurd moeten hebben en uit het verhaal van TS begrijp ik, dat intrum alleen maar gebeld heeft?

Ik heb zo'n soort gelijke situatie ook ooit eens gehad met intrum!
    Volgens hun zou ik een vordering hebben lopen van ruim 1200,- dit vanwege mijn telfoonabo bij Vodafone
    Nou, ik kan je zeggen dat mijn telefoonkosten iedere maand netjes betaald worden en ik ook niet afgesloten ben.

Ik kreeg dit overigens per mail van hun door. Ik heb hier ook nooit op gereageerd, omdat ik ten eerste dit niet een correcte manier vind.
    Ik heb nooit een brief oid ontvangen!

Ik heb contact met vodafone gezocht en hun gaven aan, dat ze nergens van af wisten en dat ze zagen dat de maandelijkse kosten iedere maand netjes afgehouden en betaald werden en ook niet afgesloten.

Ik heb ook nooit meer iets van intrum vernomen, wellicht dat vodafone contact met hun gezocht heeft, dat weet ik niet!

Deel Deze Pagina