Ik vond Snog,marry, avoid al vreselijk, ik denk niet dat dit er beter op gaat worden. Maar goed ze moeten toch iets op tv gooien. Zou de inspiratie dan helemaal op zijn?
ik kijk ook aangezien er 20 Mei in bekende uit mijn plaats eraan meedoet en ik graag zie hoe ''zij'' zich gaat presenteren...
Vind dat engelse programma best vreselijk maar toch kijk ik het dan ben ik toch wel benieuwd wat er van ze geworden is.. ik ga ook maar kijken vanavond haha
Omg...gewoon jezelf injecteren zodat je bruiner word, ook al is het niet goedgekeurd door de gezondheidsraad En die nagels en die gezichtshuid Die ziet er over 10 jaar uit als Nel Veerkamp met haar verrimpelde zonnebank huid En dat ene tijgeroog wat ze er niet meer uit krijgt
Slap aftreksel van Engeland. En natuurlijk dat vreselijke mens Michella weer. Die is echt media geil.. Bah!
Ja inderdaad, met haar wannabe gedrag. Je kunt het maar leuk vinden om een dikke aso te zijn natuurlijk En deze is ook niet al te best inderdaad hahaha.
Mmm.. Ze vind Lorena uit GTST knap Die is juist het tegenover gestelde van haar Blond, bleek, naturel
Oh men, dat gezicht.. Het is net een verse, glimmende drol! Die computer waar ze tegen praat is tenenkrommend trouwens.